امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه رباط‌کریم:

دشمن اصلی و شماره یک ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی آمریکا است

رباط‌کریم – ابتکارآنلاین: امام جمعه شهر رباط‌کریم گفت: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی دانش آموزان و دانشجویان است و آنها با تسخیر لانه جاسوسی جنایت‌های آمریکا را به مردم افشا کردند.
کد خبر: 4401
زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ بعد از ظهر -
235 بازدید

به گزارش  ابتکارآنلاین –  حجت الاسلام علی ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رباط کریم اظهار داشت : امروز دشمن اصلی و شماره یک ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی آمریکا است.

وی افزود :دشمنان هیچ وقت بیکار نمی نشینند وهر روز که می گذرد بر عداوت و دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران افزوده می شود.

خطیب جمعه رباط‌کریم خاطرنشان کرد :در طول ۴۳ سال گذشته دولتمردان متکبر و جانی آمریکا حتی لحظه ای از دشمن و کینه توزی و توطئه علیه ملت ایران دست برنداشته اند و هر آنچه می توانستند برای ضربه زدن به ملت ایران انجام می دهند که هرگز در برابر سیل عظیم جمعیت استکبار ستیز نتوانسته اند.

ترابی ادامه داد :آخرین تلاش آمریکا و اسرائیل برای به زانو در آوردن ملت ایران ایجاد نا امنی و اغتشاش در داخل کشور است که آنهم شکست خورد و ملت ایران تو دهنی بر آنها زد.

وی با اشاره به پرونده خیانت ها و جنایت های آمریکا برای مردم ایران افزود:  سفارتخانه دشمن در کشور شده بود فتنه انگیزی که با ورود جوانان تسخیر این لانه جاسوسی به فتنه انگیزی آنها پایان دادند.

امام جمعه شهر رباط‌کریم ادامه داد: دشمنان ملت ایران پس از شکست پروژه اغتشاشات با توسل به گروهک های تروریستی داعش بزرگترین جنایت تاریخ را رقم زدند.(حادثه شاهچراغ) راه انداختن جنگ احزاب و ترکیبی علیه ملت ایران از سر استیصال دشمنان است.

ترابی گفت: به راه انداختن جنگ احزاب علیه ملت ایران به خاطر قدرت و اقتدار و پیشرفت حیرت آور نظام اسلامی در عرصه های مختلف است.

وی در ادامه با محکوم کردن حرکت اخیر اغتشاگران وایجاد ناامنی در کشور یادآور شد: انتظار مردم از دستگاه قضایی برخورد قاطع و انقلابی با عوامل اصلی نا امنی های اخیر است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *