امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص):

قطعاً شعار زن زندگی آزادی را هیچ کشوری مانند ایران نتوانسته به اجابت برساند

ورامین – ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: ملت بزرگ ایران با حماسه حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ثابت کردند که هیچگاه زیر ستم طاغوت قرار نمی‌گیرند.
کد خبر: 4384
زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ بعد از ظهر -
53 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده روز جمعه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان ورامین که در مسجد جامع تاریخی این شهر تجمع کرده بودند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با دانش‌آموزان وعده تشکیل دنیای نوین جهانی به رهبری آسیا و مرکزیت ایران اسلامی دادند و همه ما از امروز باید به دنبال تحقق این وعده باشیم.

وی با اشاره به حوادث ۱۳ آبان در مقاطع مختلف تاریخ ایران خاطرنشان کرد: تعبید حضرت امام در سال ۱۳۴۳ و خباثت رژیم پهلوی در ایجاد این اتفاق تلخ به این دلیل صورت گرفت که دولت‌های مختلف غربی از جمله آمریکا تلاش کردند تا مستشاران خود را آقا بالاسر ایرانی‌ها قرار دهند و یک میلیون و ۲۰۰ هزار ایرانی وظیفه نوکری از آنان را بر عهده داشته باشند ولی امام راحل اجازه نداد که از ذلت تداوم داشته باشد.

وی فرهنگ مردم ایران را برگرفته از نهضت عاشورا خواند و افزود: مردم ایران با فرهنگ عاشورا عجین و همراه هستند و هیچگاه ستم طاغوتیان را نپذیرفته و نخواهند پذیرفت، از این رو با رهبری امام خمینی(ره) هرگز لایحه ننگین کاپیتولاسیون را قبول نکردند و رژیم پهلوی مجبور شد تا ایشان را از کشور تبعید کند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به شهادت جمعی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان گفت: دانش آموزان با بصیرت از کلاس‌های درس و به کف خیابان آمدند و شهید شدند تا چراغ راهی برای پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۵۷ شوند.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی چنان برای آمریکا سنگین بود که آن‌ها تا به امروز کینه انقلاب را در دلهای خود نگاه داشته اند و برای این کینه، دست از دشمنی‌های خود بر نمی دارند.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ۴۳ سال است که شعار مرگ بر دیکتاتور می‌دهند، قطعا شعار زن زندگی آزادی را هیچ کشوری مانند ایران نتوانسته به اجابت برساند و زنان در ایران همیشه در حال رشد و بالندگی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ پیشرفت های نظام اسلامی را برای دشمنان حیرت آور دانست و عنوان کرد: اساس شعار زن زندگی آزادی حفظ حریم خانواده است، در کشور ما زنان به چنان جایگاهی رسیده اند که در کنار مردان توانسته اند ایران اسلامی را به قله های پیشرفت رهنمون سازند.

وی ادامه داد: دشمنان با القاء دروغ می خواهند آشوبگران و فتنه گران را مظلوم جلوه دهند اما در حقیقت نیروهای نظامی و انتظامی در مظلومیت به سر می‌برند که با دست خالی با فریب خوردگان برخورد می کنند اما رسانه های دشمن همیشه دروغ به دنیا تحویل داده اند.

این مسئول با اشاره به آیات قرآن که نباید از فتنه های آخر الزمان ترسید، تاکید کرد: این فتنه ها قطعا برای ما برکات زیادی خواهد داشت و زمینه ظهور و رسیدن این انقلاب به نهضت حضرت ولی‌عصر (عج) را فراهم می‌کند.

علیزاده یادآور شد: ۴۳ سال است که دشمن به دنبال ایجاد شکاف در بدنه نظام و مردم است اما بصیرت، ایمان و اتحاد ما نخواهد گذاشت که خواب دشمنان برای آینده ایران اسلامی تعبیر شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *