امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مجلس:

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور ضروری است

کرج – ابتکارآنلاین: نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ استان البرز در مجلس شورای اسلامی با محکوم نمودن و انزجار از آشوب ها و اغتشاشات اخیر گفت: هنجارشکنان با مدیریت ایادی استکبار باید به اشد مجازات محکوم شوند.
کد خبر: 4417
زمان انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ قبل از ظهر -
248 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – علی حدادی روز شنبه در حاشیه دیدار با حجت الاسلام اسماعیلی روحانی نظرآبادی که مظلومانه از سوی اغتشاشگران مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، افزود: اولین بار نیست که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی توطئه‌ای را رقم می‌زنند و هر روز به شکلی خودنمایی می‌کنند.

 

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور ضروری است و ورود جدی قضایی در این زمینه باید صورت گیرد .

 

وی با ابراز تاسف از صدماتی که از ناحیه افراد آشوبگر به این روحانی وارد شده است افزود: هنجار شکنان با این اقدام خود خط قرمز را نیز رد کردند بنابراین باید به اشد مجازات گرفتار شوند .

 

حدادی یادآورشد: براساس گزارش پزشک معالج این طلبه، جراحت ضربات به این روحانی در حال درمان است و همچنان باید تحت معالجه باشد .

 

این طلبه روحانی به نام حجت الاسلام “یاسر اسماعیلی” در جریان آشوب های پنجشنبه ۱۲ در آزاد راه کرج – قزوین و کمالشهر کرج به شدت مصدوم شد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی مسئول کانون فرهنگی ، هنری و مذهبی یکی از مساجد شهرستان نظرآباد استان البرز است که به علت شدت جراحات  در بیمارستان کوثر کرج تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

اغتشاشگران این طلبه را با سلاح سرد و تفنگ ساچمه زنی مجروح کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *