امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳

عاملان پرتاب مواد آتش زا به مسجد در لواسانات بازداشت شدند

شمیرانات – ابتکارآنلاین: مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از دستگیری ۱۱نفر از عاملان اصلی آشوب و تخریب در منطقه لواسانات که مواد آتش زا به مسجدی پرتاب کرده بودند خبر داد.
کد خبر: 4475
زمان انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ بعد از ظهر -
79 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران عصر یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در شامگاه سیزدهم آبان ماه افراد آشوبگر تحت تاثیر و حمایت شبکه معاندین در منطقه لواسانات اقدام به پرتاب ۳ عدد کوکتل مولوتوف به داخل محوطه مسجد کرده و قصد به آتش کشیدن آن را داشتند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی، آتش مهار و این اقدام خرابکارانه ناکام ماند.

 

در پی این حادثه تیمی متشکل از افسران زبده پلیس رسیدگی به این موضوع را بر عهده گرفتند و با اقدامات فنی پلیسی و  کار اطلاعاتی، عاملان این اقدام که تحت تاثیر و حمایت معاندین اقدام به عملیات خرابکارانه می کردند، شناسایی شدند. محل اختفای عاملان این حادثه شناسایی و سحرگاه امروز در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه ۱۱ نفر (۴ نفر از اتباع کشور همسایه و ۷ نفر ایرانی) از اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و ۱۹ عدد کوکتل مولوتوف آماده و تعدادی سلاح سرد و چند عدد ماسک و نقاب جهت پوشاندن صورت از آنها کشف شد.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این افراد با تشکیل باند و تحت تاثیر  و حمایت شبکه های معاند اقدام به تخریب و آتش زدن اماکن عمومی می کردند که با اقدام به موقع پلیس دستگیر و در اجرای اقدامات بعدی خود ناکام ماندند. پلیس در راستای انجام وظایف خود با مخلان نظم و امنیت شهروندان به طور جد برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد کسی آرامش جامعه را به مخاطره بیندازد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *