امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
شهردار بومهن :

۲ هزار میلیاردریال طرح عمرانی در بومهن کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد

پردیس – ابتکارآنلاین: شهردار بومهن اعلام کرد: از ابتدای امسال و با برنامه‌ریزی انجام‌شده امروز /دوشنبه/ عملیات اجرایی هفت طرح آغاز و یک طرح نیز با اعتبار ۹۰۰ میلیاردریال به بهره‌برداری رسید که در مجموع ۲ هزار میلیاردریال اعتبار هزینه می‌شود.
کد خبر: 4505
زمان انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ بعد از ظهر -
294 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مجتبی رضازاده روز دوشنبه در حاشیه کلنگ زنی و بهره برداری از طرح های عمرانی شهر بومهن به خبرنگاران گفت: یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هم مربوط به تملک بود که در مجموع شهرداری برای طرح ها اعتباری معادل ۲ هزار میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه طرح های عمرانی و فضای سبز در سه قالب کلنگ زنی، افتتاح و تکمیل پروژه بودند، افزود: کلنگ زنی هفت طرح شهری، افتتاح یک طرح و تکمیل چهار پروژه نیمه کاره با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان شهرستان پردیس انجام شد.

 

شهردار بومهن اظهار داشت: بوستان تخصصی کودک در محله محروم منظریه بر اساس درخواست ساکنان در اولین میز خدمت با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال کلنگ زنی شد تا طی چهار ماه آینده به مساحت یکهزار متر مربع در خیابان شهید غنی احداث و به بهره برداری برسد.

رضازاده با اشاره به سایر طرح ها، خاطرنشان کرد: احداث فاز ۲ و تکمیل بوستان برکت در ناحیه یک شهری در بلوار محراب در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع، طراحی و احداث پارک سوار بومهن- تهران در بلوار امام خمینی (رض) در خروجی شهر طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد:احداث زیر گذر تقاطع شهید حبیبی و خیابان بهار طی ۹ ماه ، اجرای پروژه دسترسی غیرهمسطح کمربندی شاخه جنوبی به جاده قدیم که طی ۹ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار بومهن اضافه کرد: اجرای اصلاح هندسی بلوار امام رضا (ع) طی چهار ماه در بلوار امام رضا (ع)، احداث فاز سه و تکمیل بوستان شقایق طی چهار ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 

این مسئول با اشاره به طرح های نیمه تمام که در دست تکمیل هستند، اظهار داشت: سرای محله ده بومهن، سرای محله سیاه بند، سرای محله شهر آباد و سوله ورزشی شهر آباد تکمیل و برای بهره برداری به شهروندان تقدیم خواهد شد.

رضازاده با اشاره به طرح هایی که افتتاح و بهره برداری شدند، افزود: دسترسی پل شهدای امنیت به کمربند جنوبی شهر (پل طاهر آباد)، طرح جهادی آسفالت مزین به نام شهید حججی امروز افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

وی درباره طرح جهادی آسفالت معابرمزین به نام شهید حججی، اظهار داشت: در حال حاضر مرحله سوم این طرح در دست اجرا است، روکش و تراش بلوار امام خمینی به طول چهار کیلومتر رفت و برگشت به دلیل بار ترافیکی از شب گذشته آغاز شده است.

شهردار بومهن گفت: امسال ۴۹۰ میلیارد ریال آسفالت در پنج مرحله در دست اقدام و اجرا است.

 

این مسئول با اشاره به افزایش بودجه عمرانی شهرداری، ادامه داد: در فروردین ماه امسال بودجه ۱۹۷ میلیارد ریالی را به ۳۶۰ میلیارد ریال به منظور پیشرفت طرح های عمرانی افزایش دادیم و در حال حاضر بودجه عمرانی ۶۷ درصد و بقیه بودجه به امور جاری تخصیص داده شده است.

فرماندار شهرستان پردیس در این آیین به خبرنگاران گفت: تعدادی از طرح های مدیریت شهری بومهن کلنگ زنی و از برخی بهره برداری شد.

ظفر پورابراهیم با بیان اینکه در روزهای آتی شاهد افتتاح تعدادی طرح عمرانی و فرهنگی در شهر پردیس خواهیم بود، اظهار داشت: طی ۱۵ روز آینده طرح های فرهنگی، عمرانی، ورزشی و فضای سبز توسط مدیریت شهری پردیس کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: افتتاح و بهره برداری از طرح ها در شهرهای شهرستان پردیس به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اجرا می شود تا با خدمات رسانی بهتر رضایت شهروندان جلب شود.

شهر بومهن با یکصدهزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *