امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده سپاه روح الله:

اقدامات فراجا نویدبخش پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

مرکزی – ابتکارآنلاین: فرمانده سپاه روح الله گفت: اقدامات فراجا نویدبخش پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: 4534
زمان انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ بعد از ظهر -
86 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت «سجاد فراهانی» اظهار کرد: مردم‌ استان مرکزی و شهر اراک با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت سجاد فراهانی بار دیگر قدردانی خود از مدافعان امنیت را نشان دادند و این حضور معنادار مردم و خصوصا جوانان نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

 

وی افزود: فراجا با توجه به رسالت دینی، انقلابی و ملی و برداشتن گام های بلند برای اجرای ماموریت های مهم‌ همواره نشان داده در صف مقدم‌ ایثار و فداکاری برای حراست از سرمایه های امنیت ملی ایستاده و مجاهدت های این سازمان خدوم‌ و رفتار هوشمندانه و قاطعانه آن بسیار قابل تقدیر است.

 

سردار کریمی ادامه داد: اقتدار و افتخار آفرینی های امنیت ساز فراجا و اشراف این دستگاه خدوم و انقلابی بر تهدیدات متنوع و خصوصا نوظهور و پایداری امنیت داخلی و نظم داخلی که مرهون نقش آفرینی مردم و مشارکت سایر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی است امروز نقش موثری در رضایتمندی مردم و حرکت روبه جلوی کشور به سمت پیشرفت و اقتدار روز افزون دارد.

 

وی با بیان اینکه امروز فراجا نمایشگاهی از حماسه ها و تصویری شکوهمند از یک پلیس مقتدر، هوشمند، قاطع و با صلابت در میدان های مختلف است، گفت: پلیس چتر امنیت، آرامش و اعتماد عمومی است و اقدامات فراجا نویدبخش پلیس در تراز انقلاب اسلامی است و این روند باید باقدرت تر از گذشته ادامه پیدا کند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: پلیس در کنار سایر نیروهای مسلح با روحیه ولایتمداری و انقلابی همیشه آماده دفاع از امنیت پایدار و خدمت صادقانه به مردم با بصیرت است و دشمنان بدانند ملت فهیم و انقلابی ایران اجازه نخواهند داد به امنیت کشور خدشه وارد شود.

 

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه، وی تأکید کرد: خدشه به امنیت کشور و بی بند و باری،  بازی در زمین دشمنان و بیگانگان است و خوشبختانه مردم‌ ایران به بیگانگان اعتمادی ندارند و با حضور خود نشان داده اند در برابر توطئه های دشمنان هوشیار هستند و اجازه عرض اندام به دشمنان نخواهند داد.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *