امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

دستگیری عامل اصلی اغتشاشات در وحیدیه

شهریار- ابتکارآنلاین: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عامل اصلی اغتشاشات اخیر در وحیدیه شهریار خبر داد.
کد خبر: 4531
زمان انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ بعد از ظهر -
89 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بعد از ظهر سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر در اطلاعیه‌ای اظهار داشت: در پی انتشار کلیپ شعار دهی تعدادی از دانش آموزان دختر در شهرک وحیدیه شهریار در فضای مجازی و شبکه‌های معاند و ماهواره‌ای اقدامات ویژه جهت شناسایی عاملان آن در دستور کار قرار گرفت.

 

در این اطلاعیه آمده: مأموران پلیس اطلاعات غرب استان تهران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، عامل اصلی تحریک دانش آموزان را شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاه خود در شهرستان شهریار دستگیر کردند.

 

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: متهم در مواجه با ادله و شواهد موجود به جرم خود اعتراف و در اظهارات اولیه خود هدف و انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه طمع مالی با فریب وعده‌های تو خالی توسط معاندین و تحت تأثیر جو رسانه‌های خارجی اعلام کرد.

 

بنابر این گزارش، متهم در اعترافات خود اعلام داشت که چندی قبل با شخصی با نام مستعار ژنس که ساکن آلمان بوده آشنا و با وعده‌هایی به جهت راه اندازی اغتشاش در منطقه خود اقدام و بعد از تهیه کلیپی از اعتراضات برای پخش در فضای مجازی و شبکه‌های معاند برای همدست خود ارسال نماید.

 

گفتنی است متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *