امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

احترام اقلیت های مذهبی در ایران بیشتر از غرب است

خراسان شمالی – ابتکارآنلاین: فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: امنیت و احترام اقلیت های دینی و مذهبی در ایران بیشتر از کشورهای غربی است.
کد خبر: 4586
زمان انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ بعد از ظهر -
84 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سردار اسماعیل فرجی، در همایش همت همگانی برای ایران جوان که ۱۸ آبان ماه در سالن گلشن بجنورد برگزار شد اظهار کرد: وجود آزادی در غرب، آنطور که وانمود می‌کنند نیست؛ به عنوان مثال در ایران ۴۲۰ کلیسا وجود دارد اما در آمریکا کمتر از ۱۰ مسجد معروف یا جامع وجود دارد که آن هم به معنای مسجد واقعی نیست.

وی افزود: مسیحی ها در ایران حداقل ۵ برابر مسلمانان در آمریکا کلیسا و… دارند و از امنیت لازم و احترام برخوردارند؛ درحالی در آمریکا اینچنین نیست.

این مسئول به مصداق دیکتاتوری اشاره کرد و افزود: فرض کنیم ۴۰ درصد استانداران کشور برکنار و دارایی های خودشان مصادره و فرزندان و خانواده آن ها از مشاغل خود برکنار شوند؛ بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ قاضی و دادستان نیز برکنار و اموالشان به نفع دولت ضبط شود.

وی ادامه داد: فرض کنیم در همان کشور، یک هزار و ۷۰۰ رئیس و معاون دانشگاه اخراج شوند و اموالشان به نفع دولت ضبط شود؛ ۳۰۰ کارمند امور اجتماعی، ۲۵۰ کارمند ریاست جمهوری، ۲۵۰ کارمند ورزش و جوانان، ۴۸۰ فعال اقتصادی، ۴۰ هزار معلم، یک هزار و ۳۰۰ کارمند وزارت خارجه و… نیز اخراج شوند و گذر نامه ۵۰ هزار نفر نیز ابطال شود تا حق خروج نداشته باشند.

سردار فرجی تاکید کرد: این اتفاقات در کشور ترکیه رخ داد؛ ۸۵ هزار نفر از کارمندان در کشور ترکیه به خاطر ارتباط داشتن با کودتا از کار بی کار شدند و تمام خانواده آن ها نیز از کار بیکار شدند. حتی افرادی که صرفا با یک پیامک از کودتا حمایت کرده بودند.

وی ادامه داد: حالا با علم به این موضوعات، کدام کشورها دیکتاتور هستند؟ در کشور ایران، فتنه ۸۸ رخ داد اما سران آن کجا هستند؟ افرادی که با فتنه در ارتباط بودن حتی بعد از ۴ سال حکم گرفتند و مسئول شدند.

وی اظهار کرد: بن سلمان یک مخالف داشت که آن هم خیلی مخالف داغی نبود؛ اما او را در سفارت از مچ پا زنده زنده با اره برقی قطعه قطعه کرد. حالا این کشورها دم از آزادی می زنند؟!

فرمانده سپاه خراسان شمالی تصریح کرد: غرب دارد معنی آزادی و دیکتاتوری را به نفع خودش تغییر می دهد و مصادره می کند و تعدادی از جوانان و مردم ما نیز فریب آن ها را می خورند.

وی با مقایسه وضعیت اقلیت های دینی در فرانسه با ایران، بیان کرد: طبق آمار رسمی ۵ میلیون نفر مسلمان در فرانسه وجود دارد که البته براساس آمار غیر رسمی ۸ میلیون نفر اعلام می شود اما به خاطر شرایطی که در آن کشور وجود دارد، مسلمان بودن خود را اعلام نمی کنند.

وی ادامه داد: احترامی که در کشور ما به اقلیت های مذهبی گذاشته می شود قابل مقایسه با فرانسه یا دیگر کشورها نیست و آن ها در ایران از امنیت کامل برخوردارند. شخص رؤسای فرقه های مختلف در ایران اعلام می کنند که در امنیت و احترام هستند و این فرهنگ ایرانی و مسلمانی است. حالا کدام کشور آزاد است؟ ایران یا جای دیگر؟

سردار فرجی افزود: در اسلام گفته می شود که حجاب واجب است و دیده شدن یک تار مو، حرام است؛ اما کدام پلیس به خاطر یک تار مو فردی را دستگیر کرده است؟ علی رغم اینکه قدرت و اقتدارش وجود دارد و نیروهای ارزشی نیز خواستار آن هستند اما به خاطر یک تار مو، برخورد با کسی صورت نگرفته است.

وی همچنین به عفت عمومی اشاره کرد و گفت: البته رعایت پوشش و عفت عمومی، قانون است و حریم های اخلاقی باید رعایت شود؛ زن و شوهر یا خواهر و برادر با هم محرم هستند اما عفت عمومی را باید رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمدن غرب رو به افول است و به انتها رسیده، بیان کرد: جایی مثل غرب که یک فرد در آن از کشتن دختر و خفه کردن وی در استخر لذت می برد و اعلام می کند که دوست دارد دختران زیادی را به خاطر لذت در استخر خفه کند، به بن بست و انحطاط کشیده شده است و نمی خواهد بقیه روی فرهنگ و آرامش را ببینند.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: تمدن آمریکا و غربی ها تمام شده و آن ها نمی خواهند ببینند که در کشوری مثل ایران، فرهنگ بهتری وجود داشته باشد؛ لذا اجازه نمی دهند که سایر کشورها از جمله ایران، فرهنگ بهتری داشته باشد و خواهان به بن بست رسیدن ما همانند خودشان هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بیشترین آمار قتل، جنایت، خودکشی، سقط جنین و… را در دنیا دارد، افزود: جوانان آن ها میل به اسلام و فرهنگ اسلامی پیدا کرده اند و در سال های گذشته نامگذاری «محمد» رشد بسیاری پیدا کرد اما آن ها مقابله با این روند را آغاز کرده و داعش را تشکیل دادند تا خشونت و خشم را به نام اسلام به مردمشان نشان دهند تا جلوی میل کردن جوانانشان به اسلام را بگیرند.

وی اظهار کرد: اما ایران در آینده امپراتور جهان خواهد شد؛ چراکه از ابتدا با تحریم روبه رو بود و با آن بزرگ شده و توانسته آن را کنار بزند؛ لذا اکنون به دنبال تجزیه ایران هستند تا جلوی روند پیشرفت ایران را بگیرند.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه باغ سبزی که غربی ها نشان می دهند چیزی جز خرابی ندارد، تصریح کرد: آن ها هیچوقت اجازه نمی دهند ایران همانند کشورهایی مثل سوئد یا سوئیس شود و به دنبال این هستند که ایران را تبدیل به سوریه کنند؛ در این مسیر نیز بسیار حساب شده عمل می کنند و اخلال ایجاد می کنند.

وی بیان کرد: به عنوان سپاه، امنیت همه مردم برای ما مهم است و همه مردم و جوانان را دوست داریم؛ حتی آن ها که فریب خورده اند را نیز ‌دوست داریم و به دنبال این هستیم که به اسلام برگردند و در مسیر خدمت قدم بردارند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *