امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار اسلامشهر:

مدیران و کارکنان دستگاه‌ها مدافعان حریم انقلاب باشند

اسلامشهر- ابتکارآنلاین: فرماندار اسلامشهر گفت: همه مدیران و کارکنان ادارات، نهادها و سازمانهای مختلف می‌توانند مدافعان حریم انقلاب اسلامی باشند و طبق قوانین و با منطق درست از انقلاب و نظام دفاع کنند.
کد خبر: 4569
زمان انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ بعد از ظهر -
68 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسین حبیبی که در جمع مدیران حراست ادارات شهرستان سخن می گفت با اشاره به جنگ ترکیبی که در هفته های اخیر علیه ملت ایران به راه افتاده است، اظهار داشت: همه وظیفه داریم تا در این شرایط با کلام، قلم و تریبونی که در اختیار داریم روشنگری کرده و ابعاد پیچیده این جنگ ترکیبی را که آمریکا، اسرائیل و گروهک های تجزیه طلب ضد انقلاب به راه انداخته اند را برای مردم بویژه نوجوانان و جوانان روشن سازیم.

 

وی خاطرنشان کرد: میزها و پست های اداری و مدیریتی حاصل خون هزاران شهید سرافراز است و اگر می خواهیم شرمنده خون پاک شهدا نشویم باید به خوبی به وظایفمان عمل و صادقانه به مردم خدمت کنیم.

 

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بعضاً دیده می شود برخی کارکنان در ادارات مختلف برخورد نامناسبی با مردم دارند و یا به درستی به وظایفشان عمل نمی کنند و همین امر باعث نارضایتی مردم می شود. مدیران حراست باید با این افراد برخورد قانونی داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: توجه به اصل پیشگیری از وقوع تخلف در ادارات و مبارزه قاطعانه با فساد اداری توسط مدیران حراست نقش مهمی در سالم سازی محیط اداری و جلوگیری از تحمیل خسارت های احتمالی خواهد داشت.

 

فرماندار اسلامشهر: مدیران و کارکنان دستگاه‌ها مدافعان حریم انقلاب باشند

 

وضعیت آسفالت اسلامشهر بهتر شده است

 

همچنین حبیبی امروز با همراهی محسن حمیدی شهردار اسلامشهر از بخش های مختلف کارخانه آسفالت شهرداری بازدید کرد؛ در این بازدید که مرتضی خانعلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر، گنجه ای معاون خدمات شهری، بذرگری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر نیز حضور داشتند.

 

حبیبی در این بازدید با اشاره به اهمیت فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر، گفت: یکی از انتظارات مهم مردم از شهرداری ها ارائه خدمات مطلوب شهری و وضعیت مناسب آسفالت معابر اصلی و فرعی خیابانها است.

 

وی کارخانه آسفالت را سرمایه ای ارزشمند برای شهرداری اسلامشهر عنوان کرد و ادامه داد: در یک سال گذشته وضعیت آسفالت خیابانهای اصلی و فرعی بهبود یافته و باید از ظرفیت کارخانه آسفالت بیش از گذشته برای مناسب سازی معابر استفاده شود.

 

فرماندار اسلامشهر در ادامه از محل پیشنهادی شهرداری برای تخلیه پسماندهای ساختمانی، مرکز ساماندهی حیوانات بلاصاحب و آخرین وضعیت اجرای کمربندی شمالی در شهرک طالقانی نیز بازدید کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *