امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
رئیسی:

دشمن با اغتشاشات قصد کندکردن قطار پیشرفت کشور را دارد

پاکدشت – ابتکارآنلاین: رئیس جمهور گفت: دشمنان می‌خواستند قطار پیشرفت را کند کنند و شروع به ایجاد اغتشاش کرده و فکر کردند خدمتگزاری به مردم کند خواهد شد.
کد خبر: 4591
زمان انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
65 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در مصلی پاکدشت طی سخنانی با اشاره به برخی حوادث کشور گفت: دشمن می‌خواهد حواس مسئولین از خدمت به مردم پرت شود و گرفتار مسائل دیگر شوند.

 

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد خدمت به مردم نباشد، توسعه و پیشرفت نباشد، جوان دختر و پسر ما جایگاه رفیع علمی و اجرایی و خدمتگزار خود را نداشته باشد، می‌خواهد امید تبدیل به یاس بشود. دشمن نمی‌خواهد دانشمندان ما قله‌های علمی را فتح کنند. دشمن نمی‌خواهد در این منطقه تولید حرف اول را بزند، دشمن می‌خواهد در کشور مشکل بیکاری وجود داشته باشد، اما دولت کمر همت را به صورت شبانه روز بسته تا مشکلات را حل و گره‌ها را باز کند.

 

رئیس جمهور اضافه کرد: دولت می‌خواهد، مردم در معیشت و مسکن‌شان مشکل نداشته باشد، آنچه که امروز خواسته دشمن است ایجاد یاس در مردم است اما انقلاب اسلامی، خون مطهر شهدا، ایثار نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی ما به مردم امید می‌دهد، دشمن غافل است و فکر می‌کند ایران هم مثل برخی کشورها است، ایجاد یاس در جامعه ایران یک نسخه غلط دشمن می‌باشد، این یک خطای راهبردی دشمن است که دشمن دارد مرتکب می‌شود.

 

وی ادامه داد: سیاست تحریم دشمن شکست خورده است و این بار دیگر اثبات کرد که سیاست بی‌ثبات سازی کشور هم مانند سیاست تحریم شکست خورده است، دشمنان می‌خواستند قطار پیشرفت را کند کنند و شروع به ایجاد اغتشاش کردند و فکر کردند خدمتگزاری به مردم کند خواهد شد، زهی خیال باطل، ما حرکت این قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد، ما در دولت تمام قوا و ظرفیت خودمان را در جهت رفع مشکلات کشور و به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام، رفع بیکاری و مسکن و همه مسائلی که مردم در گوشه و کنار کشور دارند به رغم خباثت‌های دشمنان برطرف خواهیم کرد و پیشرفت حاصل خواهد شد.

 

رئیسی تعدادی از طرح‌های پاکدشت بیش از یک دهه است، که به نتیجه نرسیدند و هنوز نیمه کاره هستند، که یکی از این طرح‌ها، پروژه کمربندی این شهرستان است که قرار شد بخشی که با تأخیر ۱۰ ساله مواجه شده به خواست مردم سریعاً اجرایی شود.

 

وی افزود: در شهرستان پاکدشت زمین‌هایی به افراد واگذار شده ولی با گذشت بیش از دو دهه از زمان واگذاری، به دلیل بخشی از مشکلات اداری، اجرای آن با تأخیر مواجه شده است.

 

رئیس جمهور اضافه کرد: در بازدیدی که امروز از این پروژه انجام شد، قرار شده ظرف مدت کوتاه حداکثر یک ماهه این مشکلات برطرف شود، تا راه برای مردم باز شده و آنان بتوانند مشکلات خود بعد از دو دهه با سرعت رفع کنند.

 

وی همچنین بازدید از بیمارستان زعیم را مورد اشاره قرار داد و گفت: این بیمارستان یکی از مراکز مهم درمانی است که با وجود اقداماتی که خیرین محترم انجام داده اند، تکمیل آن سال‌ها به طول انجامیده در حالی که این مرکز درمانی می‌تواند پشتیبانی خوبی برای ارائه خدمت به مردم باشد،.

 

رئیسی از برگزاری جلسه شورای اداری پاکدشت با حضور خود خبر داد و افزود: در این جلسه رفع نیازهای پاکدشت مورد بررسی قرار می‌گیرد، تلاش بر این است که آنچه وظیفه این خدمتگذار کوچک است نسبت به مردم پاکدشت رفع شود و با انجام وظیفه دولت، رشد شهرستان با سرعت و شتاب بیشتری همراه شود و گره‌ها با دست خود مردم و خدمت رسانی دولت باز شود، مردم پاکدشت مردمانی با بصیرت، زمان شناس، دشمن شناس و دشمن ستیز هستند و کارنامه درخشان این منطقه نشان می‌دهد که مردم پاکدشت زمان را خوب می‌شناسند و با بصیرند و کارنامه درخشان آنان در تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید برای انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم و حرم و ایثارگری آنان مشهود است.

 

وی افزود: بصیرت مردم پاکدشت باعث می‌شود تا مسئولان و دست اندرکاران با مسئولیت مضاعف خدمات خود را رقم بزنند و همه مدیران شهرستانی، استانی و کشوری باید به مردمی که با همه وجود پای انقلاب ایستادگی کرده اند با همه وجود خدمت کنند.

 

رئیس جمهور تأکید کرد: باید به همه مردم خدمت کرد ولی مردمانی که از همه هستی خود برای نظام گذشته اند باید خدمات مضاعف دریافت کنند لذا به مسئولان و مدیران شهرستان و استان توصیه و تأکید می‌کنم که هر چه توان دارید برای خدمت به مردم به کار بندید و از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *