امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه موقت لواسانات:

آمریکا با اسلام و مردم ایران دشمن است

شمیرانات – ابتکارآنلاین: امام جمعه موقت لواسانات گفت:استکبار جهانی دروغ می‌گوید به فکر آزادی مردم است، مسئله آمریکا فقط اسلام نیست، بلکه با ملت ایران دشمنی دارد.
کد خبر: 4639
زمان انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ بعد از ظهر -
58 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام ابراهیم شیخ علیا لواسانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لواسانات اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله‌ای که جامعه ما حدود ۲ ماه با آن روبرو شده، اغتشاشاتی است که نظام استکبار غرب عریان و بی‌باک ورود کرده و نظامات بین المللی را با روحیه توحشی خود زیرپا گذاشته‌اند.

 

خطیب جمعه لواسانات گفت:مقام معظم رهبری بارها نسبت به کنترل فضای مجازی هشدار دادند اما بی‌توجهی شد،  اینکه امروز جوانان با اظهار ندامت از اقدامات خیابانی می‌گویند تحت تاثیر جو قرار گرفته‌ایم ثمره بی‌توجهی به صحبت‌های معظم له و رها بودن فرزندان ما در فضای مجازی است‌.

 

وی ادامه داد: دنیای غرب بعد از جنگ جهانی دوم خود را محق دانست تا سلطه‌جو و ارباب دنیا و سایر دنیا سلطه‌پذیر باشد و تاریخ حکایت می‌کند این‌ها در صد سال اخیر چه جنایاتی در آسیا و آفریقا انجام داده اند.

 

خطیب جمعه لواسانات تاکید کرد: مستکبران روحیه عزت‌مند ملت ها را نابود کرده‌اند، که آمریکا سردم‌دار این جریان است‌.

لواسانی ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد، نظام سلطه خطر بزرگی را از این حرف در یک کشور جهان سومی احساس کرد و از آن زمان ابتدا فکر نابودی این انقلاب و ملت بود.

 

وی افزود: آمریکا برای خاموش کردن ندای استقلال‌خواهی ملت ایران در طول این انقلاب توطئه های زیادی شامل تحریم‌های همه‌جانبه، ترورها، طبس، جنگ تحمیلی، نوژه طراحی کرد و تا آغاز دهه ۸۰ که دسترسی ملت ایران به اینترنت و فضای مجازی همگانی شد پنتاگون صراحتاً اعلام کرد “سربازها و نیروهای ما را تا ۱۵ سال آینده در ایران خواهید دید که جمهوری اسلامی را از بین می‌برند.”

 

لواسانی تاکید کرد: مقام معظم رهبری مکرر فرمودند مسئولان فضای مجازی را کنترل کنند، حتی در آمریکا، انگلیس و فرانسه انقدر افسارگسیخته نیست و محدودیت‌هایی دارد اما تا در ایران از کنترل فضای مجازی بحثی به میان می‌آید، صدای برخی‌ از داخل بلند می‌شود.

 

لواسانات متشکل از شهر لواسان و ۲۰ روستا با جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *