امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳

دلالی قبر هنوز به کرج نرسیده است/ آبیاری فضای سبز بهشت سکینه با آب‌ سردکن!

کرج – ابتکارآنلاین: رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: دلالی قبر هرگز در بهشت سکینه کرج اتفاق نیفتاده است.
کد خبر: 4685
زمان انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ بعد از ظهر -
87 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد محمودی نژاد با بیان این که قبلا خرید و فروش قبر از سوی دلالان در برخی نقاط استان تهران دیده شده بود، گفت: فروش قبر با قیمت‌های گزاف توسط افراد دلال در کرج اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.

 

او می‌گوید: این شیوه شرعا مکروه است و امکان واگذاری قبر خریداری شده از سازمان آرامستان‌ها فقط به خانواده درج یک وجود دارد، حتی هبه قبر هم انجام نمی‌شود.

 

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج با بیان این که برای آبیاری فضای سبز بهشت سکینه(ع) با کمبود آب مواجه هستیم، گفت: علی رغم همه پیگیری‌ها و مکاتبات، نتوانستیم انشعاب آب دریافت کنیم.

 

او می‌گوید: آرامستان بهشت سکینه دارای دو استخر با حجم‌های ۱۰ هزار و ۳۶ هزار متر مکعبی است که از آب باران و قنات برای پرکردن آن‌ها استفاده می‌کنیم.

 

محمودی‌نژاد گفت: از کمک تمام مناطق دهگانه شهرداری برای رساندن آب به فضای سبز استفاده می‌کنیم.

 

او می‌گوید: بعضی از شهروندان که برای اهل قبور می‌آیند برای آبیاری فضای سبز قبور متوفیان و شست و شوی و قبور از آب سرد کن استفاده می‌کنند.

 

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: ۷۰ هکتار از کل مجموعه بهشت سکینه قابل بهره برداری داری است و ۳۲ هکتار از آن به فضای سبز اختصاص دارد.

 

او می‌گوید: خانواده متوفیان اغتشاشات اخیر پیکرها را دریافت کردند و روند برگزاری مراسم عزاداری‌شان به طور عادی و مانند سایرین برگزار شده است.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *