امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
مسئول بهزیستی دماوند:

مردم محل سکونت تکدی‌گران را به پلیس اطلاع دهند

دماوند – ابتکارآنلاین: سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دماوند از مردم درخواست کرد که از تکدی‌گران خرید نکنند و در صورت مشاهده و شناسایی محل سکونت آنان، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
کد خبر: 4662
زمان انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ بعد از ظهر -
77 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  محسن معادی روز شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: طبق بررسی‌ها و مصاحبه حضوری با تعدادی از متکدیان مستقر در بعضی از میادین و چهارراه‌های منطقه گیلاوند و رودهن مشخص شد که تعداد زیادی از این افراد به صورت ساماندهی شده و با ظاهری فریبنده توسط افراد سودجو خارج از شهرستان، وارد منطقه دماوند می شوند و تکدی گری می کنند.

 

وی ادامه داد: این اقدام با ظاهر دست فروشی انجام می شود و چهره بدی به شهرستان دماوند داده‌ است.

 

معادی اظهار داشت: از سوی دیگر گشت مشترک با نمایندگان فرمانداری، اداره بهزیستی، سامانه ۱۳۷ شهرداری دماوند و با همکاری نیروی انتظامی در روزهای پایانی هفته گذشته انچام شد و این افراد از چهارراه و دو راهی گیلاوند متفرق شدند.

 

مردم گول ظاهر تکدی گران را نخورند

 

وی با بیان اینکه مردم گول ظاهر تکدی گران را نخورند، از شهروندان خواست از کمک، مساعدت و خرید از این افراد که بعضاَ در چهارراه‌ها با اصرار زیاد شهروندان را مجبور به خرید کالا به قیمت بالاتر از عُرف کرده، خودداری کنند.

 

مسئول بهزیستی دماوند خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و شناسایی محل سکونت و اختفای این افراد که گاها اتباع غیرمجاز خارجی هستند، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

 

سرپرست اداره بهزیستی دماوند یادآور شد: در صورتی که بعضی از هموطنان مقیم شهرستان دماوند به ناچار دست به تکدی گری میزنند، اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس شیوه‌نامه‌های موجود آمادگی کامل جهت تحت پوشش قراردادن این افراد و ایجاد شغل آبرومند برای آنان را دارند و در صورت کهولت سن یا از کار افتادگی حمایت های ویژه ای از این افراد خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *