امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

شهدای ما توصیه اکبرشان حفظ ولایت فقیه بود

ری- ابتکارآنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ظرفیت شهرستان های تهران در حوزه فرهنگی و ایثارگری بالا است.
کد خبر: 4941
زمان انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ بعد از ظهر -
65 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های تهران ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت گفت: ظرفیت‌های شهرستان‌های استان تهران در حوزه‌های فرهنگی، انقلابی و ایثارگری بالا است و در حوزه مراسم نیز می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

 

وی افزود: برای خانواده شهدا و ایثارگران باید برنامه ریزی های کلان‌تری را انجام داد و برای فرزندان شهدا و ایثارگران نیز طرح‌های مناسبی را اجرا کرد.

محمودی گفت: مردم در حوادث اخیر نشان دادند که پای نظام اسلامی هستند و اگر گله‌ای است از عملکرد برخی از افراد می‌باشد و قطعاً خون شهدا حافظ این انقلاب خواهد بود.

 

عباسعلی رضایی مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران نیز در این دیدار گفت: خدمت کردن به خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق عظیم برای هر انسان است و در این راه منویات رهبری معظم انقلاب طریق راه برای ما است.

 

وی افزود: شهدای ما توصیه اکبرشان حفظ ولایت فقیه بود و اگر ما وظایف خودمان را بدرستی انجام دهیم این پایگاه خدشه دار نخواهد شد.

 

رضایی با تقدیر از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راه حفظ انقلاب و ترویج آن گام بر می‌دارد و همه ما عضو آن هستیم و در حوزه مراسم ما در این راه پیشگام خواهیم بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *