امروز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳

بازدید معاونین وزیر راه از پروژه‌های راهسازی اسلامشهر

اسلامشهر – ابتکارآنلاین: معاونین وزیر راه و شهرسازی از پروژه های کمربندی شمالی و جنوبی و راههای مواصلاتی اسلامشهر بازدید کردند و قول رسیدگی بیشتر و تامین اعتبارات لازم برای احداث و تکمیل طرحهای نیمه کاره در این شهرستان را دادند.
کد خبر: 4980
زمان انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ بعد از ظهر -
71 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مجتبی یزدانی و خیراله خادمی معاونین وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون سازمان راهداری کشور، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران و مسؤولان شهرستان از کمربندی های جنوبی و شمالی اسلامشهر و برخی راههای روستایی این شهرستان بازدید کردند.

 

پس از انجام بازدیدها،طی نشستی در دفتر فرماندار اسلامشهر مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی راهگشا برای بهبود وضعیت راههای مواصلاتی شهرستان اسلامشهر اتخاذ شد.

 

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بازدید معاونین وزیر راه و شهرسازی از شهرستان در راستای رفع دغدغه های مردم صورت گرفت، اظهار کرد: در جلسه جمع بندی این بازدیدها مقرر شد تا مهندسین مشاور این پروژه بررسی لازم درخصوص احداث و تکمیل ۶ کیلومتر از کمربندی جنوبی اسلامشهر( کیلومتر ۱۴ الی ۲۰) که از شهر صالحیه آغاز و به بلوار حضرت معصومه(س) متصل خواهد شد و ساکنان بهارستان و اسلامشهر امکان استفاده از این محور را خواهند داشت را انجام دهند تا با رفع ۱۸۰۰ متر تداخل فعلی این کمربندی با برخی اراضی مسکونی امکان تکمیل آن فراهم شود.

 

وی با اشاره به مباحث مطرح شده درخصوص اختلافات فی مابین شهرداری اسلامشهر و شرکت راه آهن جهت اجرای کمربندی شمالی نیز، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت احداث و تکمیل سریع پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر و عدم همکاری مجموعه راه آهن با مدیریت شهری اسلامشهر، مقرر شد تا پیگیری لازم جهت رفع این اختلافات توسط معاون پارلمانی و حقوقی وزیر راه و شهرسازی صورت گیرد تا با اتخاذ تصمیمی کارشناسی موانع موجود برطرف شود.

 

فرماندار اسلامشهر همچنین به تصمیمات اتخاذ شده جهت بهبود وضعیت راه های روستایی شهرستان اشاره کرد و افزود: بررسی کارشناسی و اجرای طرح تعریض جاده کمالیه به واوان، تعریض و آسفالت جاده علی آباد به حسین آباد، تعریض و آسفالت جاده روستای ایرین و تعریض جاده ده عباس به حرم امام راحل (جاده درختی) نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

حبیبی ضمن قدردانی از اقدامات سازمان راهداری در تعریض و آسفالت جاده حسن آباد خالصه به پل بادامک و همچنین روکش آسفالت جاده احمدآباد مستوفی از میدان پیامبر اعظم(ص) تا اتوبان تهران- ساوه، تاکید کرد: تامین روشنایی ورودی جاده احمدآباد مستوفی از بزرگراه آزادگان، اصلاح هندسی میدان پیامبر اعظم(ص) و تامین روشنایی جاده حسن آباد خالصه به پل بادامک توسط سازمان راهداری نیز تصویب شد.

 

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه سازمان راهداری حمایت لازم از اصلاح هندسی و روکش آسفالت بزرگراه آیت الله سعیدی در بخش چهاردانگه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: بهسازی و روکش آسفالت بلوار حضرت معصومه(س) نیز تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *