امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار دماوند:

تهیه سند نشاط اجتماعی در دماوند عملیاتی شود

دماوند- ابتکارآنلاین: فرماندار دماوند از عملیاتی شدن تهیه سند نشاط اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای برنامه های منطبق با فرهنگ ایرانی - اسلامی سبب ایجاد نشاط اجتماعی می شود.
کد خبر: 4972
زمان انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ قبل از ظهر -
60 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – رضا طاهرخانی صبح سه شنبه در جلسه کارگروه نشاط اجتماعی دماوند که با حضور زمهریر معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و اعضای این کارگروه در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری دماوند برگزار شد بر ضرورت ارائه برنامه‌های مبتکرانه از سوی دستگاه‌های فرهنگی برای کاهش پیامدهای ناشی از کاهش نشاط اجتماعی تاکید کرد.

 

وی گفت: به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای نشاط اجتماعی باید برنامه‌های منطبق با فرهنگ ایرانی – اسلامی تهیه و اجرا شود.

 

وی با بیان اینکه با تولید برنامه‌های مفرح، مهیج و آموزنده و همچنین ارائه پیشنهادهای کاربردی می‌توان راهکاری برای ارتقا نشاط اجتماعی در شهرستان دماوند باشد، بیان داشت: مناسبت‌های متعدد ملی و مذهبی در تقویم وجود دارد که می‌توان با برنامه ریزی قبلی و استفاده از آنها برای گسترش نشاط اجتماعی بهره برد.

 

طاهرخانی اظهار داشت: تهیه و تدوین سند نشاط اجتماعی در شهرستان دماوند پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و احصاء وظایف و مشارکت دستگاه‌های متولی از جمله، اداره ورزش و جوانان، شهرداری‌ها، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های مرتبط در شهرستان عملیاتی خواهد شد و وظایف همه دستگاه‌های اجرایی بر طبق این سند مشخص می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *