امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تایید اسناد در نمایندگی وزارت خارجه در قزوین امکانپذیر شد

قزوین – ابتکارآنلاین: مسوول نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین گفت: تایید انواع اسناد برای ارایه در خارج از کشور توسط این نمایندگی امکان پذیر شد.
کد خبر: 5008
زمان انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ قبل از ظهر -
84 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حسین عمیدی افزود: پیش از این شهروندان قزوینی در صورت نیاز به تایید این اسناد باید به تهران سفر می کردند.

 

این مسوول گفت: با پیگیری های انجام شده و دریافت مجوز لازم، از این پس تایید اسناد و مدارک اعم از هویتی، تحصیلی و تجاری برای ارایه به خارج از کشور در نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین انجام می شود.

 

وی اظهار داشت: شهروندان برای دریافت خدمت در نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین می توانند به دفتر این نمایندگی در بلوار آیت الله خامنه ای در طبقه سوم اتاق بازرگانی مراجعه کنند.

 

مسوول نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین گفت: فعالیت و خدمات این نمایندگی با اولویت اقتصادی شامل تلاش برای توسعه صادرات و امکان جذب سرمایه گذاران خارجی پیگیری می شود.

 

عمیدی خاطرنشان کرد: با رایزنی های انجام شده در معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه مقرر شده به شکل ویژه از سوی نمایندگی ها و سفارتخانه های میهن اسلامی، ظرفیت های اقتصادی استان در زمینه های صنعت، کشاورزی، فنی-مهندسی و خدمات برای جلب همکاری ها و سرمایه گذاری های خارجی و تقویت صادرات به کشورهای مختلف معرفی شود.

 

این مسوول گفت: در این زمینه تاکنون شاهد معرفی ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی استان قزوین به کشورها روسیه، صربستان و بوسنی هرزگوین بوده ایم و این روند تداوم خواهد داشت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *