امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در نصب علمک روستای «کهنک» و گازرسانی به «دلیچایی»

دماوند – ابتکارآنلاین: نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس بر ضرورت تسریع در نصب علمک روستای «کهنک» و گازرسانی به روستاهای محور «دلیچایی» تاکید کرد.
کد خبر: 5040
زمان انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ قبل از ظهر -
61 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سیداحمد رسولی‌نژاد صبح پنج شنبه در جلسه‌ای که با حضور بخشدار مرکزی دماوند، شوراهای اسلامی، دهیاران و جمعی از معتمدان روستاهای هویر، دهنار، مومج، لی پشت، یهر و کهنک برگزار شد به شرح مشکلات باقیمانده روستاهای مذکور پرداخت.

 

رسولی نژاد بیان داشت: تسریع در نصب علمک در روستای کهنک و گازرسانی به روستاهای باقی مانده یکی از موارد و مشکلات این روستاها است.

 

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس احداث پل و دیوار ساحلی، احداث جاده بین مزارع، لایروبی سیل بندها، افزایش بافت، تسریع در بازنگری و اجرای طرح هادی را نیز از دیگر مشکلات موجود در روستاهای دماوند عنوان کرد و افزود: تسریع در واگذاری زمین برای مسکن جوانان و مسکن روستایی نیز مشکلاتی قابل ذکر هستند.

 

وی به تعویض ترانس برق، روشنایی خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها، زیرسازی و آسفالت محور دلیچایی به هویر نیز اشاره کرد و عنوان داشت: تسریع در تصویب و اجرای طرح هادی در روستای لی‌پشت نیز از اهمیت ویژه برخوردار است.

 

گفتنی است که در این جلسه پس از بیان مشکلات، نماینده مجلس ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده، طی مذاکره تلفنی با تعدادی از مقامات ملی، استانی و شهرستانی موارد مطروحه را پیگیری کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *