امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معاون رئیس جمهور:

مدیران برای اجرایی کردن مصوبات سفر تلاش کنند

ایلام – ابتکارآنلاین: در جلسه پیگیری مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان ایلام که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد عنوان شد که مصوبات سفر 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
کد خبر: 5067
زمان انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ بعد از ظهر -
97 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – «محسن منصوری» عصر امروز پنجشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام با بیان اینکه وظیفه دولت پشتیبانی از طرح هاست، اظهار  کرد: ۳۱۰۰میلیارد تومان برای مصوبه های دور اول سفر ریاست جمهوری توسط سازمان برنامه و بودجه محقق شده است.

 

وی  تاکید کرد: عملیاتی کردن پروژه های سفر ریاست جمهوری باید پیگیری شود و در ارائه آمار، داده ها و گزارش وضعیت پروژه ها بر اساس راستی آزمایی و حقیقی باشد.

 

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: ۴۸۷۰میلیارد تومان اعتبار برای بخش عمرانی و تسهیلات مصوب شد که یک هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان آن تسهیلات و ۱۴۷۰میلیارد تومان نیز تعهد نهادها است.

 

«حسن بهرام‌نیا»، استاندار ایلام ، نیز با بیان اینکه در سفر اول ریاست جمهوری ۱۴۲ مصوبه با اعتبار ۴۸۷۰ میلیارد تومان به تصویب رسید، اظهار کرد : از ۱۴۲ طرح تصویب شده ، ۱۰۹ پروژه به بهره‌برداری رسیده ، ۱۳۱ پروژه در دست اجرا است ، ۱۹ پروژه در حال پیگیری است و ۲۰ پروژه  نیز اجرا نشده است.

 

وی با بیان اینکه  تاکنون پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد : ۳۵۵ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان ایلام برای حوزه راه اخذ شده و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز مربوط به نهادهایی مانند بنیاد مستضعفان است.

 

به گزارش ایسنا، معاون اجرایی رئیس جمهور امروز از پروژه‌های دانشکده پزشکی، بیمارستان رازی و طرح در حال انجام ارتقاء تصفیه‌خانه شهر ایلام بازدید کرد.

 

سفر اول رئیس جمهور به استان ایلام در مهر ۱۴۰۰ انجام شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *