امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آیت الله کعبی با اشاره به حمله تروریستی ایذه؛

ملت ما ثابت کرده با این حوادث قوی‌تر و با بصیرت تر می‌شود

اهواز – ابتکارآنلاین: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان اعلام کرد: ملت ما ثابت کرده با حوادثی مثل حمله تروریستی ایذه با بصیرت تر و قوی‌تر می‌شود.
کد خبر: 5052
زمان انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ بعد از ظهر -
72 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – آیت الله عباس کعبی در پی شهادت تعدادی از مردم و حافظان امنیت در حمله تروریستی ایذه در پیامی عنوان کرد: فاجعه تروریستی غمبار شهادت جمعی از هموطنان ایذه و مجروح شدن تعدادی دیگر را به مردم شهید پرور ایل دلیر بختیاری و بهمئی شهرستان ولایت مدار ایذه و هم استانی‌های عزیز خوزستانی تسلیت عرض می‌نمایم.

 

در پیام آیت الله کعبی آمده است: بی شک دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضائی وظیفه خویش را در شناسایی مسببان و عاملان و دستگیری و مجازات قاطع و سریع جنایتکاران را به نحو احسن انجام خواهند داد و همه ما مردم خوزستان همراه مردم غیور و انقلابی ایذه در تشییع جنازه با شکوه شهدا شرکت فعال خواهیم کرد.

 

در این پیام اعلام شده است: ملت ما ثابت کرده است بعد از این حوادث قوی‌تر و با بصیرت و اتحاد و با همدلی بیشتر از آرمانهای امام و شهدا دفاع خواهند کرد و با اطمینان مسیر پیشرفت و رشد و شکوفایی مادی و معنوی ایران اسلامی با هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله الوارف تا ظهور خورشید فروزان ولایت حضرت بقیه الله الأعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف تداوم خواهد یافت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *