امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
دری نجف‌آبادی:

ایجاد فضای مجازی داخلی در دستور کار مسئولان قرار بگیرد

مرکزی – ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایجاد فضای مجازی داخلی از اولویت های کشور است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: 5103
زمان انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ بعد از ظهر -
89 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – آیت الله قربانعلی دری نجف ابادی روز جمعه ۲۷ آبان در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک اظهار کرد: دشمنان ما به جنایت عادت کرده اند و  ما نیز عادت کرده ایم که در برابر این جنایات آماده باشیم؛ دشمنان اسلام و قرآن از ۱۱ سال گذشته ملت سوریه را به خاک و خون کشیده‌اند و سه میلیون نفر از ۲۰ میلیون نفر این کشور را آواره کردند و خیال می کنند می توانند ملت ایران را نیز به خاک و خون بکشند.

 

وی افزود: ملت ایران همواره آگاه، بیدار و هوشیار است و با اتحاد، همدلی و حضور در صحنه های مختلف پشت سر مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را همانند گذشته نقش بر آب می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بسیار خبیث هستند در ناآرامی های اخیر نوجوانان و جوانان کشور را ابزار دست خود قرار داده اند. برخی از این افراد رابطه مزدورانه و جنایتکارانه داشته و برخی نیز فریب خورده اند و باید صف فریب خوردگان از دیگران جدا شود. والدین نیز نباید احازه دهند فرزندانشان به دام گرگ های ادمخوار بیفتند؛ ماهیت جنایتکاران روشن است و عملکرد آنها مشخص است.

 

دری نجف ابادی بیان کرد: غرب و آژانس انرژی اتمی با جمهوری اسلامی ایران رفتار ۲ گانه و صدگانه داشته و علیه اسرائیل، پاکستان و هندوستان با وجود اینکه صدها کلاهک اتمی دارند و عضو آژانس انرژی اتمی نیز نیستند اقدامی انجام نمی دهد اما ما دنبال بمب اتم هم نیستیم ولی هر روز علیه ما توطئه چینی کرده و قطعنامه صادر می کنند.

 

وی اضافه کرد: جنایتکاران هواپیمای مسافربری  ایران را با ۳۰۰ نفر مسافر می زنند و همه را پرپر می کنند و به فردی که این جنایت را انجام داده جایزه می دهند و عذر خواهی هم نمی کنند و علیه جمهوری اسلامی ایران تبلیغ نیز می کنند. آنها دنبال بهانه اند که ایران کاری انجام دهد که آن را تبلیغ کنند اما ملت ایران هوشیار است و کارنامه سیاه دشمنان غربی و اتاق جسوسی امریکا و … ر آنان پوشیده نیست.

 

دری نجف ابادی افزود: ۱۱ سال است که سوریه را به خاک ذلت کشاندند و همه را غارت کردند و فکر می کنند اینجا راهم می توانند همانند سوریه غارت کنند، رمز پیروزی ما وحدت و شجاعت مردم و مقابله با دشمن است. ایجاد فضای مجازی داخلی از اولویت های کشور است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

 

امام جمعه اراک بیان کرد: با توجه به برخی مسائل در استان سیستان و بلوچستان، نماینده دفتر مقام معظم رهبری برای حل مشکل به این استان سفر کرد؛ شیعه و سنی برابر و برادر هستند هرچند ممکن است اختلاف سلیقه ها وجود داشته باشد اما این اختلاف سلیقه ها نباید سبب ایجاد اختلاف شود؛ همه اعم از شیعه و  سنی باید برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کرده و مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

 

وی با اشاره به هفته یسیج ادامه داد: بسیج سرمایه مردمی بزرگ کشور و یادگار بزرگ و ماندگار امام راحل است که در طول انقلاب اسلامی، در راه اعتلای اسلام و انقلاب گام‌های بلندی برداشته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *