امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه قرچک:

تفکر بسیج عالی ترین تفکر برای پیشبرد اهداف کشور است

قرچک – ابتکارآنلاین: امام جمعه شهرستان قرچک گفت: با تفکر بسیجی می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کرد و طومار فتنه گران و اغتشاشگران را در هم پیچید.
کد خبر: 5082
زمان انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ بعد از ظهر -
62 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ بسیجی نیاز دارد و اگر مسئولین نظام اسلامی از تفکر بسیجی و نیروی انسانی بسیج غافل شوند و روحیه جهادی در بسیج را فراموش کند قطعا جامعه متضرر می‌شوند.

وی تأکید کرد: رمز پیروزی و پیشرفت در شرایط کنونی از پیش گرفتن تفکر بسیج است.

 

اسماعیلی تصریح کرد: تفکر بسیج بهترین و عالی ترین تفکر برای پیشبرد اهداف کشور است و اثرات آن در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، جهاد سازندگی، آبادانی و عمران، تولید و اشتغال مشاهده شده است، بسیج حق گرا و ظلم ستیز است و حرکت آن موجب رشد کشور خواهد شد.

 

وی با اشاره به توطئه دشمنان قسم خورده نظام به ویژه در روزهای اخیر گفت: دشمنان قسم خورده نظام امروز به جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی دست زده‌ و با هر ترفندی وارد میدان مقابله با نظام می‌شوند، به کارگیری راهبرد اقتصاد منفی، جنگ نامنظم، حملات سایبری، تاثیر بر احساسات و عواطف جوانان با جنگ رسانه ای توطئه‌هایی است که تنها در صورت داشتن بصیرت خنثی می‌شود.

 

امام جمعه قرچک اظهار داشت: دشمنان نظام بار دیگر طرح قدیمی تجزیه طلبی ایران را بار دیگر به راه انداخته و تلاش دارد تا با دمیدن به مسائل قومیتی، این توطئه را عملی کند ولی با درایت و اقتدار رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم ولایت‌مدار و انقلابی، این توطئه نیز با شکست مواجه می‌شود.

 

وی با تسلیت حادثه ترویستی ایذه که به شهادت جمعی از هموطنان منجر تصریح کرد: دشمن در حوادث تروریستی اخیر چهره واقعی خود را نشان داد، دشمن کودک کش در حوادث اخیر نشان داد که فقط لاف دفاع از حقوق بشر را به زبان می‌آورد ولی در عمل به هیچ کدام از ان ها پایبند نیست.

 

نمازگزاران در پایان نماز جمعه این هفته قرچک بسیار باشکوه با شعارهای انقلابی اقدامات اغتشاشاگران و استکبار جهانی علیه مردم و جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *