امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

عملیاتی شدن محورهای جهاد تبیین نیازمند آموزش و امکانات است

لرستان - ابتکارآنلاین: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان محورهای جهاد تبیین را منطق حکمرانی حکومت اسلامی، نشان دادن چهره‌های حق و باطل و بیان دستاوردهای نظام دانست و گفت: رسانه‌ها محورهای جهاد تبیین را بیان کنند.
کد خبر: 5135
زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳ بعد از ظهر -
89 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان، اظهار کرد: در حال حاضر آنچه در حوزه اطلاع‌رسانی مهم است، عملیاتی کردن کدواژه جهاد تبیین است که در این راستا اصحاب رسانه نقش مهم و کلیدی دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در متون دینی ما مانند نهج‌البلاغه و در منظومه فکری امامین انقلاب محورهای جهاد تبیین بیان شده است، گفت: یکی از محورهای جهاد تبیین منطق حکمرانی حکومت اسلامی بوده و نهج‌البلاغه منطق حکمرانی اسلامی است.

 

قدرتی محورهای دیگر جهاد تبیین را نشان دادن چهره‌های حق و باطل و بیان دستاوردهای نظام حاکمیت دانست و افزود: رسانه‌ها محورهای جهاد تبیین از دیدگاه مقام معظم رهبری را تبیین کنند. عملیاتی شدن محورهای جهاد تبیین نیازمند آموزش و امکانات است.

 

وی با بیان اینکه در تبلیغات اسلامی لرستان کارها به سه شکل مناسبتی یا اقتضائی یا قرارگاهی انجام می‌شود از تشکیل سه قرارگاه جهاد تبیین، جمعیت و حجاب خبر داد و گفت: در قرارگاه جهاد تبیین، هدف‌گذاری به شکلی است که تا یک درصد از جامعه استان را به‌عنوان تبیین‌گر، شناسایی و توانمندسازی کنیم؛ چشم‌انداز ما تبیین‌گر شدن ۱۰ درصد جامعه لرستان است.

 

قدرتی با بیان اینکه رسانه‌ها باید علمدار جهاد تبیین باشند در بحث اغتشاشاتی که در لرستان شد، رسانه‌ها باید قوی‌تر عمل می‌کردند، اظهار کرد: اگر بنا باشد رسانه‌ها تببین‌گر باشند باید داده‌های اطلاع‌رسانی را از مسئولان بگیرند، لذا مسئولان باید در انتقال داده‌ها به رسانه‌ها به شکل ویژه اهتمام داشته باشند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *