امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده سپاه لرستان:

ایران اسلامی هر روز در منطقه و جهان قوی تر می‌شود

خرم‌آباد- ابتکارآنلاین: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تاکید کرد: ایران اسلامی هر روز توانمندتر، قوی‌تر و نافذتر در منطقه و جهان می‌شود.
کد خبر: 5161
زمان انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ بعد از ظهر -
84 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سردار مرتضی کشکولی امروز یکشنبه در همایش جهاد تبیین دانشگاه علمی کاربردی لرستان در سخنانی با اشاره به چرایی اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار داشت: طبیعت جدال ما با آمریکا و نظام سلطه همین است، لاکن هر دفعه یا وقتی، از حیث زمانی، مکانی و نوع تهدید، اقتضا برآوردی که آنها دارند، دست به یک تلاش‌هایی می‌زنند.

 

ایران اسلامی هر روز قوی‌تر و در منطقه و جهان نافذتر می‌شود

 

وی، اصل انقلاب اسلامی و شکستن ساختار دو قطبی جهان توسط جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، ارائه مدل جدید حکومتی، جمع استقلال و آزادی، جمع جمهوریت با اسلام، شعار نه شرفی، نه غربی و… را از جمله دلایل دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: جدال ما با اینها یک پروسه و فرآیند بوده همه موفقیت‌ها و پیروزی‌ها در کارنامه ما و همه شکست‌ها در کارنامه آنها است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان داشت: هر چه زمان می‌گذرد، ما قوی‌تر، توانمندتر و در منطقه و جهان نافذتر می‌شویم، آنها نیز ضعیف‌تر و کوچک‌تر می‌شوند و هژمونی خود را از دست می‌دهند.

 

سردار کشکولی در ادامه سخنان خود با اشاره به اضمحلال و فروپاشی نظام شوری سابق که رسماً پرچم بی خدایی و مخالفت با دین را به دست گرفته بود، گفت: این افتخار ما است که وجود انقلاب اسلامی آنها را محو کرد، انقلاب اسلامی که مردم و امام راحل آن را پیروز کردند.

 

ما آرام آرام تحریم‌ها را بی اثر کردیم

 

وی با تاکید بر اینکه بخش شرقی نظام سلطه محو شد و بخش غربی آن هم که شامل آمریکا، اروپا، صهیونیست، وهابیت و…است، تحمیل شکست‌های مکرر شده است، افزود: سخت‌ترین این شکست آنها، شکست در جنگ هشت ساله علیه ایران بوده است، همین شکست را در جنگ نرم، جنگ سخت و… نیز همواره شاهد بوده‌ایم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان داشت: علیرغم اینکه آثار تحریم هوشمند، فلج کننده و وحشتناک اقتصادی را در خانه‌های خود می‌بینیم، لاکن اینها بنا بود که فروپاشی انجام دهند، قرار بود که این تلاش تحریم منجر به فروپاشی شود.

 

سردار کشکولی با بیان اینکه این امر نیز تحقق پیدا نکرد و همین امر نیز به معنای یک پیروزی برای ما و یک شکست دیگر برای آنها است، تصریح کرد: آنها هدفی را داشتند و می‌خواستند که با تحریم، فروپاشی انجام دهند، الان نیز در نظر سنجی ها ۵۵ درصد از مردم می‌گویند که علت بستر این ناآرامی‌ها، اقتصادی است، درست هم می‌گویند، لاکن ما از پای در نیامدیم، آرام و آرام ما این تحریم‌ها را بی اثر کردیم.

 

وی با اشاره سخنان رئیس جمهور در رابطه با افزایش صدور نفت ایران نسبت به قبل از تحریم‌ها، بیان داشت: همچنین صندوق بین المللی پول نیز اعلام کرد که ایران با داشتن ۲۲۱ میلیارد دلار، سومین کشور دارای بیشترین ذخایر ارزی در آسیای مرکزی، آفریقا و خاورمیانه است.

 

باج ندادن در مذاکرات از علت‌های دشمنی استکبار است

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، ادامه داد: این عدد در دو سال گذشته ۱۸ میلیارد دلار و ۱۴ میلیارد دلار بوده است.

 

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه هر چند اینها هنوز در سفره مردم نیامده، اما اینها نمونه‌هایی است که تحریم، آرام آرام اثر خود را از دست می‌دهد و از دیدگاه ما این امر یک شکست برای آنها است، تصریح کرد: دست یابی به اقتدار نظامی، دست یابی به پیشرفت‌های زیاد در همه حوزه‌ها، توانمند کردن جبهه مقاومت، زیر ضربه بردن رژیم صهیونیستی و محاصره آن توسط جبهه مقاومت از دیگر دلایل دشمنی با ایران اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه این فرآیندی است و روز به به روز ما قوی شدیم و آنها روز به روز ضعیف‌تر شدند، گفت: باج ندادن در مذاکرات برجام نیز یکی دیگر از علت‌های دشمنی استکبار با ایران اسلامی است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *