امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

از سرگیری فعالیت بزرگترین فعالیت مرغ گوشتی شرق پایتخت

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: بزرگترین واحد پرورش شرق استان تهران که ۶ ماه از تعطیلی آن میگذرد با پیگیری دستگاه قضاء در روز‌های آینده فعالیت خود را از سر می‌گیرد.
کد خبر: 5190
زمان انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ بعد از ظهر -
63 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  فیروزکوه در سال گذشته به عنوان قطب تولید مرغ گوشتی استان تهران معرفی شد، اما بزرگترین واحد پرورش مرغ گوشتی شرق استان تهران که در این شهرستان قرار دارد ۶ ماه است که فعالیش راکد شده و تولید ندارد.

مدیر عامل واحد پرورش مرغ گوشتی فیروزکوه گفت: عمده دلیل تعطیلی این واحد تولیدی بدهی به بانک عامل و به مزایده گذاشتن کل مجموعه تولیدی برای یک بدهی جزیی است.

رضا رئوفی افزود: این واحد تولیدی تا قبل از تعطیلی ظرفیت تولید ۱۸۰ هزار قطعه مرغ گوشتی در دوره را داشت که با ساخت سالن‌های جدید در سال گذشته، ظرفیت پرورش رو را به ۱۷۰ هزار قطعه افزایش داد و به ۳۵۰ هزار قطعه رسانده است.

وی گفت: در زمان فعالیت این مرغداری ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار بوده اند.

اقدامات دستگاه قضاء شهرستان را بریا حل این مشکل جویا شدیم.

رئیس دادگستری فیروزکوه گفت: در راستای رفع موانع تولید و حمایت از اشتغال یک واحد مرغداری بزرگ در شهرستان که به علت بدهی بانک عامل اجرائیه‌ای از سوی اداره ثبت، اسناد و املاک مبنی بر توقیف این واحد صادر شده بود دستگاه قضا به این موضوع که ارتباط مستقیم با امنیت غذایی مردم دارد ورود پیدا کرد.

اسماعیل درزی افزود: پس از تشکیل نشست مشترک بین ما، تولیدکننده و بانک عامل مقرر شد تا ظرف ۴۵ روز تولید کننده نسبت به پرداخت بدهی معوقه خود اقدام کند و بانک هم وثیغه‌های مازاد را به تولید کننده عودت دهد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *