امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه ایلام:

تفکر بسیجی عامل اصلی حفظ انقلاب در برابر تنش های دشمنان بود

ایلام – ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بسیج از همان زمان شکل گیری تاکنون در همه عرصه های مورد نیاز کشور نقشی تاثیرگذار و عملیاتی داشته است و حضور بسیج در دفاع مقدس، جهاد علمی، عمران و آبادانی، حوادث طبیعی و اپیدمی کرونا بی بدیل است.
کد خبر: 5218
زمان انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ بعد از ظهر -
86 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در همایش پیشگامان رهایی سربازان ولایت با حضور بسیجیان طلبه و دانشجو اظهار داشت: امروز آنچه که بیشتر از گذشته متوجه قشر بسیج است فریضه جهاد تبیین و عدم سکوت و بصیرت افزایی خواص در برابر هجمه های دشمنان است تا نسل جوان مغلوب تهاجم فرهنگی دشمن نشود.

 

وی با بیان اینکه شعار زن زندگی آزادی منشا از حزب منحط و کمونیستی کومله دارد، افزود: عمده افرادی که ناخواسته شعار وارداتی زن زندگی آزادی را می نویسند بدون آنکه در عمق مفهوم و مبدا شعار توجه کنند و این شعار تاکنون هزینه های مادی و جانی زیادی بر انقلاب ما وارد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: حزب کمونیستی کومله که هیچ پایبندی به شرع و وحدانیت خداوند ندارند، مبدع شعار زن زندگی آزادی هستند و همه سپاه دشمن همسو با این حزب شعار زن زندگی آزادی را سر دادند در حالیکه هدف آنها کرامت بخشی به زن نیست بلکه بهره کشی جنسی و لذت بردن از زن است.

 

وی بیان اینکه ریشه های تناور انقلاب در دنیا گسترانده شده است، تاکید کرد: امام راحل با نگاه ژرف خود برای پاسداری از انقلاب بسیج را ابداع کرد، هرچند نگاه اول و افق دید ابتدایی ایشان از تشکیل بسیج دفاعی و سخت افزاری بود اما بعد از جنگ رویکرد بسیج در کنار کارکرد سخت افزاری تبدیل به نگاه نرم افزاری و فرهنگی برای محفوظ ماندن کشور در عرصه های مختلف تغییر کرد.

 

وی یادآور شد: تفکر بسیجی عامل اصلی حفظ انقلاب در برابر تنش های دشمنان بود و همان عشق بسیجیان حافظ واقعی انقلاب است و در این برهه حساس نقش اساتید و دانشجویان بسیج برای بصیرت افزابی جوانان و نوجوانان در مقابله با هجمه های تبلیغاتی دشمنان پررنگ و تاثیرگذار است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *