امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون امور مجلس رئیس جمهور:

هیچکس به دنبال محدودیت کسب و کار در فضای مجازی نیست

کرج - ابتکارآنلاین: سید محمد حسینی گفت: هیچکس به دنبال ایجاد محدودیت در کسب و کار مردم در فضای مجازی نیست اما رسانه و شبکه های اجتماعی باید تابع ضوابط و مقررات باشند.
کد خبر: 5224
زمان انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹ بعد از ظهر -
80 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – معاون امور مجلس رئیس جمهور در نشست با استادان دانشگاه آزاد اسلامی کرج با بیان اینکه انتظار داریم روسای دانشگاه‌ها به‌واسطه موقعیت و جایگاه تاثیرگذاری که دارند نسبت به مسائل استان، کشور و اقدامات دولت مردمی احساس مسئولیت کنند، گفت: باید استادان و دانشجویان حضور فعالی در صحنه و جهاد تبیین داشته باشند.

 

او می‌گوید: در دولت انقلابی عدالت محور و تحول گرای آیت الله رئیسی از روز اول بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته است و رونمایی از سند دولت نیز نشان از توجه به این بیانیه دارد.

 

حسینی با تبیین و تشریح عوامل حوادث روزهای اخیر گفت: اتفاقات روزهای گذشته حلقه های به هم پیوسته ای هستند که در آن ضد انقلاب و گروه‌های تروریستی و تکفیری کار کردند تاماموریت های خود را انجام دهند.

 

او وجود قانون جامع در حوزه فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: هیچکس به دنبال ایجاد محدودیت در کسب و کار مردم نیست اما رسانه و شبکه اجتماعی که در کشوری فعالیت می کند باید تابع ضوابط و مقرراتی و در مقابل عملکرد خود پاسخگو باشد.

 

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: امروز در کشورهای غربی اگر کسی در رسانه ها و فضای مجازی حرف نادرستی بزند بلافاصله مورد مواخذه و محاکمه قرار می گیرد اما در ایران برخی از چهره های موثر سیاسی و هنری مواضع و مطالب دروغ را به راحتی و بدون تحقیق بیان می کنند.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *