امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
شهردار بومهن:

جهاد تبیین از مهمترین گزینه ها و ابزار مقابله با دسیسه های شیطانی غرب است

پردیس – ابتکارآنلاین : شهردار بومهن با اشاره به اهمیت نقش جهاد تبیین، روشنگری، آگاه‌ سازی و بصیرت‌افزایی در جامعه، گفت: بصیرت افزایی در جامعه رمز پیروزی مردم بزرگ ایران در پشت سرگذاشتن حوادث اخیر است.
کد خبر: 5276
زمان انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ بعد از ظهر -
60 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – همایش جهاد تبیین ویژه بسیجیان ادارات شهر بومهن با سخنرانی سردار الماسی همرزم سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

شهردار بومهن روز پنجشنبه در حاشیه این همایش با گرامیداشت هفته بسیج به خبرنگار ایرنا گفت: در چهارمین روز از هفته بسیج ( چهارشنبه شب ) همایش بصیرتی جهاد تبیین در فرهنگسرای مهر بومهن برگزار شد.

مجتبی رضازاده ادامه داد: ما در مجموعه مدیریت شهری بومهن مفتخریم که با روحیه و تفکر بسیجی و کار جهادی در حال خدمت به شهروندان هستیم .

شهردار بومهن گفت: ملت ایران همواره با پیروی از منویات رهبری و بصیرت و آگاهی خود، توطئه دشمنان را خنثی کردند که این بزرگترین نتیجه و ثمره جهاد تبیین بود.

رضا زاده ادامه داد: با توجه به جایگاه ویژه بسیج در جامعه و ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم، آگاه‌سازی و تبیین مسائل مختلف فرهنگی و روشنگری در مقابل جنگ رسانه‌ای و بی‌امان دشمن توسط یادگاران جنگ تحمیلی ضرورت خاصی دارد.

حوادث اخیر با راه اندازی جنگ ترکیبی نقاطی از شهرهای کشور ما را به اغتشاش کشید

سردار الماسی از فرماندهان و یادگاران جنگ تحمیلی در این مراسم، ضمن تبریک هفته بسیج، بیان کرد: برگزاری مراسم و همایش برای بزرگداشت هفته بسیج و بزرگان بسیج بسیار ارزشمند است و عملکرد شهرداری بومهن برای برگزاری این مراسم قابل تقدیر است.

همرزم سردار سلیمانی در خصوص چرایی و چیستی حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: منطقه خاورمیانه به اعتراف آمریکایی ها قلب زمین و حساس ترین نقطه روی کره زمین است و در این منطقه مهم، ملتی با پیشینه درخشان و نقش اساسی در تاریخ بشریت، پس از سالیان متمادی که توسط استبداد داخلی و خارجی تحقیر می شد، با مرجعیت بزرگ و تیزبین خود حضرت امام خمینی (ره)، پرچم عدالتخواهی را برافراشته و دست استکبار و تمدن شیطانی غرب را از این منطقه کوتاه کرده است.

 

سردار الماسی ادامه داد: تمدن شیطانی غربی مقاومت و استقلال ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های خود را تاب نمی آورد ، به همین خاطر هربار با شیطنت و فتنه سعی در شکست این ملت بزرگ دارد تا جایی که در حوادث اخیر با راه اندازی جنگ ترکیبی نقاطی از شهرهای کشور ما را به اغتشاش کشید.

 

وی افزود: جهاد تبیین از مهمترین گزینه ها و ابزار مقابله با دسیسه های شیطانی غرب است وقطعا ملت ایران یکبار دیگر با توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه خود و شناخت راه شهدا خصوصا سردار بزرگ اسلام از این نیرنگ اخیر دشمنان نیز عبور خواهد کرد.

به گزارش ایرنا در این آیین تواشیح و شهر خوانی توسط گروه بین المللی اسرا برگزار شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *