امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس سازمان بسیج عنوان کرد؛

اعتراف آمریکایی ها به عدم همراهی مردم ایران با آنان در فتنه اخیر

قم – ابتکارآنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها در تاریخ ۳۰ شهریور به پنتاگون نوشتند که در این توطئه مردم ایران آنان را همراهی نکردند و دچار شکست شدند.
کد خبر: 5292
زمان انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ بعد از ظهر -
88 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: بسیج در دوره کنونی و در گام دوم انقلاب اسلامی در حال باز آرایی خود است تا بتواند در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و در جنگ ترکیبی به مأموریت‌ها و رسالت‌های خود بهتر عمل کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: در فتنه اخیر آحاد مردم انقلابی و همچنین بسیجیان در برنامه‌های مختلفی که تدارک دیده شده، حضور گسترده‌ای داشتند که حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و همچنین تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت از جمله آنان بوده است.

سردار سلیمانی با اشاره به ایستادگی سپاه و بسیج در برابر توطئه دشمنان اظهار داشت: در روزهای گذشته پس از آنکه کومله به اخطارهای جمهوری اسلامی بی توجهی کرد مواضع آنان در شمال عراق بمباران شد و تلفات سنگینی دادند.

بسیجیان محکم و استوار در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند

وی عنوان داشت: در اغتشاشات اخیر هیچکدام از پایگاه‌های بسیج توسط اغتشاشگران گرفته نشده و در این مدت نیز هیچکدام از بسیجیان دچار انحراف و لغزش نشدند و محکم و استوار در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و شهدای همانند شهید عجمیان و علیوردی تقدیم کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تاریخ ۳۰ شهریور نامه از منطقه غرب آسیا به پنتاگون نوشتند که در این توطئه مردم ایران آنان را همراهی نکردند و دچار شکست شدند افزود: امروز در میان دشمنان اختلاف نظر افتاده است و برخی بیان می‌کنند که این هزینه‌هایی که شده چه می‌شود.

سردار سلیمانی عنوان داشت: در داخل کشور برخی از افراد فریب دشمنان را خوردند به همین دلیل باید به جهاد تبیین توجه ویژه ای داشت و باید ابهامات جوانان در موضوعات مختلف برطرف شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان افزود: به دنبال آن هستیم تا دانش‌آموزان و دانشجویان را در قالب اردوهای پیشرفت به مناطقی که جمهوری اسلامی توانسته است پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته ببریم تا آنان با این دستاوردها آشنا شوند و برخی ابهامات آن برطرف شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *