امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه گلستان:

هیچکس حق ندارد به بسیجی بی احترامی کند

بهارستان – ابتکارآنلاین: امام جمعه گلستان گفت: بسیج در کنار دیگر نیروها در برابر برهم زنندگان امنیت ایستاده است.
کد خبر: 5317
زمان انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ بعد از ظهر -
56 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه گلستان ضمن تبریک هفته بسیج، یادآور شد: بسیج، یکی از ثمرات و برکات تأثیرگذار انقلاب اسلامی و تشکیل آن یکی از الطاف خفیه الهی در حق این مردم است، بسیج یک نهاد اجتماعی و کاملاً مردمی است که برابر اساسنامه آن، این مجموعه عهده دار صیانت از انقلاب اسلامی، دستاوردهای آن، جهاد در راه خدا، گسترش حاکمیت قانون خدا در جهان و تقویت بنیه دفاعی و کمک به مردم در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی است.

 

نورپور افزود: بسیج در عمر مبارک بیش از ۴ دهه خویش، خوش درخشیده و در همه میدان‌ها و عرصه‌ها و بحران‌ها هر جا که لازم بوده حضور یافته و به رسالت خویش عمل کرده است.

 

خطیب نماز جمعه گلستان خاطرنشان کرد: در همه میدان‌ها بسیج سینه اش را سپر بلا کرده، فدایی و بلاگردان مردم است، در سیل، زلزله و در اتفاقات اخیر و در این فتنه عظیم که شبیه جنگ احزاب است و همه شیاطین و اشرار عالم به میدان آمده اند، ۷۰ روز است دارند زحمت می کشند و در وسط میدان ایستاده و در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی آن هم بدون هیچ چشم داشتی حرکت دشمن را متوقف کرده است.

 

نورپور بیان کرد: باید مسئولین ادارات، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، همه در خدمت بسیج باشند، البته من تشکر می‌کنم از مسئولین، ولی امید است همکاریها و تعامل‌ها را بیشتر کنند، هیچکس حق ندارد به بسیجی بی احترامی کند. باید بسیج، عزیز و گرامی داشته شده و از آن حمایت همه جانبه شود.

 

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: در عظمت این بانو همین بس که ادامه دهنده خط سرخ کربلا و عاشورا و راه برادر و زهرای ثانی است. آن بانوی معظّم در عبادت، تعبد، بصیرت و غیرت دینی، ظلم ستیزی، عفت و حیا و حجاب و مهر و وفاداری و علم و معارف یگانه عصر خویش بود، ان شاءالله زنان و دختران این مرز و بوم زینبی باشند و با حفظ و تقویت گوهر عفاف و حجاب و ولایتمداری، مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند. دشمنان ما ناجوانمرد و فاقد فتوّت هستند. رئیس جمهور بی حیای آمریکا با کمال وقاحت می‌گوید که ما از زنان ایرانی حمایت می‌کنیم، یا در سازمان ملل با مدیریت آلمان و کشورهای غربی ایران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند. شما که خودتان ناقضان اصلی حقوق بشر هستید، باید خجالت بکشید و شرم کنید درباره حقوق بشر و حقوق زن حرف نزنید.

 

نورپور افزود: شما تاکنون کدام حمایتی را از زنان ایران کرده اید؟ مگر شما همه مردم ایران به ویژه زنان و کودکان را تحریم نکردید؟ مگر شما دارو را بر روی زنان و دختران این مرز و بوم نبستید؟ مگر شما اجازه دادید دارو، پماد و پانسمان بیماران پروانه‌ای به این کشور وارد شود؟ مگر شما تاکنون صدها هزار مادر، خواهر و کودک را داغدار نکرده اید؟ اینها حمایت شما از زنان است.

 

امام جمعه گلستان ادامه داد: اما درباره حقوق بشر پرونده شما خیلی سیاه است، شما حقوق بشر را در زندان‌های ابوغریب، بگرام و گوانتانامو تعریف کردید. مگر شما نبودید که از صدام حمایت کردید؟ مگر شما نبودید که از منافقان آدم کش که ۱۷ هزار نفر را به شهادت رسانده اند، حمایت کرده و می‌کنید؟ مگر شما نبودید که هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار دادید؟ مگر آلمان سلاح شیمیایی در اختیار صدام قرار نداد که باعث شد ۱۳ هزار نفر از مردم بی گناه از جمله زنان و کودکان مظلومانه شهید شوند و بیش از ۱۰۰ هزار نفر هم مجروح شوند.

 

نورپور یادآور شد: اینها بخش‌های کوچکی از حقوق بشر آمریکایی و غربی است. بعد با این وجود می آیند راجع به حقوق بشر حرف می‌زنند. دشمن اهل تزویر، دروغ و فریب بداند، هرچه توطئه و تلاش کند به فضل الهی مثل گذشته نتیجه نخواهند گرفت و مردم آنها را پشیمان و بینی آنها را به خاک خواهند مالید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *