امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
در نوشهر؛

بزرگترین مجتمع پرورش زالو در مازندران افتتاح شد

نوشهر- ابتکارآنلاین: بزرگترین مجتمع پرورش زالو با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی و اشتغال ۵۰ نفر در روستای حیرت کجور نوشهر بهره برداری شد.
کد خبر: 5363
زمان انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ بعد از ظهر -
87 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سید محمود حسینی استاندار مازندران ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از فاز اول مجتمع پرورش زالو در کجور با اظهار اینکه برای صدور مجوز و پروانه باید از هفت خان رستم گذشت، آن را ایراد اساسی دانست و گفت: این ایراد در استان وجود دارد و همه برای رفع آن بسیج شدیم.

 

وی با اظهار اینکه برنامه داریم تا حداکثر ظرف یک ماه پروانه و مجوز سرمایه گذاری در استان برای سرمایه گذاران صادر شود، گفت: برای تحقق این هدف پایبند هستیم زیرا یکی از مهمترین موانع رشد و توسعه مازندران، طولانی بودن صدور مجوزهای سرمایه گذاری است.

 

وی با عنوان اینکه آنچه جوانان ایرانی را در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رساند، عزم و اراده و روحیه و تفکر بسیجی بود، گفت: این اراده سبب شده تاریخ جدیدی در مبارزات دنیا ثبت شود.

 

استاندار مازندران دانش بنیان کردن تولیدات را شعار سال جاری بیان کرد و افزود: در راستای تحقق این شعار، مرکز دانش بنیان پرورش زالو در مازندران راه اندازی شده است.

 

حسینی پور با اشاره به ضعف در سیستم اداری گفت: جوانان باید سیستم‌ها را درست کنند و اگر جوانان مازندران اراده داشته باشند و پای کار بیایند مسائل و مشکلات فراروی حل می‌شود و به اهداف خواهیم رسید.

 

وی گفت: کم وکاستی ها در سیستم اداری نباید اراده ما را مختلف کند زیرا جوانان باید به میدان بیایند و سیستم‌ها را درست کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *