امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده سپاه استان تهران:

بسیج یک الطاف خفیه برای ایران بود

ری – ابتکارآنلاین: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امام راحل با صدور فرمان تشکیل بسیج، اتکای کشور را بر بهره‌گیری از توان مردم در قالب چنین تشکلی بنیان نهادند.
کد خبر: 5347
زمان انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ بعد از ظهر -
67 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار احمد ذوالقدر روز شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی استان تهران افزود: امام خمینی (ره) در قالب فرمان تشکیل بسیج مستضعفان دستور آماده و مهیا بودن، آموزش به همدیگر و واجب بودن دفاع بر همگان را صادر کرد.

وی یادآور شد: در کمتر از یک سال پس از فرمام امام راحل، رژیم بعث عراق به پشتوانه بسیاری از کشورها به ایران حمله کرد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: ملت ایران به اتکای بسیج جنگ را هدایت کرد با آنکه ارتش، ژاندارمری، نیروی انتظامی و سپاه را داشت اما برجستگی بسیج و بسیجی در دفاع مقدس فوق العاده پیشتاز تر بود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: در قالب همین بسیج، جوانانی امام را از نزدیک ندیدند اما جانشان را در راه آرمان و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب دادند.

وی اضافه کرد: تا به امروز ۴۳ سال از انقلاب اسلامی سپری می شود و نزدیک ۱۰۰ توطئه مانند جنگ برای جمهوری اسلامی پیش آمد چون این جمهوری اسلامی معادلات زر و زور را بهم ریخت از همین رو دشمنان هر چه در توان داشتند به کار گرفتند.

ذوالقدر ادامه داد: امام راحل امنیت ملی ایران را به مردم گره زد، بسیج یک الطاف خفیه برای ایران بود که امام آن را به زبان جاری کرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تاکید کرد: در همین استان تهران به همت بسیج و سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) ۹۴ درصد جمعیت به کمک سپاه دز اول واکسیناسیون کرونا انجام شد.

ذوالقدر اعلام کرد: از افتخارات ما واکسیناسیون اتباع به مانند مردم ایران بود که برای نخستین بار انجام گرفت.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: با وجود نزدیکی به پایتخت، بسیاری از نواقص و کاستی ها در بخش های مختلف استان تهران وجود دارد اما کمک بسیجیان ما در جهاد سازندگی غوغا کرده است.

وی افزود: ما در معیشت مردم در کرونا برای کسانی که شغلشان را از دست داده بودند و امکان ارتزاق نداشتند بیش از ۲ میلیون بسته معیشتی در این استان توزیع کردیم.

ذوالقدر یادآور شد: به بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در شرایط کرونایی کمک شد و یکی دیگر از نمونه آنها تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند با کمک خیران بود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران یادآور شد: زمانی که عملیات دفاعی یا تهاجمی رخ می دهد، همه شما نقش دارید چون این اقدامات به اتکای مردم و قدرت بسیج چنین توانی را به دست می آورند.

وی افزود: دشمنان با مشاهده توان روز افزون جمهوری اسلامی و زبونی خود در برابر چنین قدرتی، دست به توطئه در داخل کشور زدند اما در این دسیسه نیز با حضور حماسی مردم در ۱۳ آبان شکست خوردند.

 

هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز می شود و تا پنجم آذر ادامه دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *