امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی البرز :

دشمنان و معاندین از البرز ناامید شده اند

کرج – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: همراهی و همدلی نیروهای مسلح با شوراها و مردم موجب ناامیدی دشمنان و معاندین از این استان شده است.
کد خبر: 5343
زمان انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ قبل از ظهر -
85 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – عباسعلی محمدیان روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز به حضور بسیجیان در سطح شهر در حوادث اخیر در کنار نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: این همدلی موجب شد که دشمن دیگر تحرک چندانی در البرز نداشته باشد حتی در فضای مجازی اعلام ناامیدی از البرز کرده است.

 

وی با بیان اینکه استان البرز با لقب ایران کوچک کلکسیونی از تمام اقوام و گویش ها است، اظهار داشت: اکنون این استان با تراکم جمعیتی بالا مواجه است و باید در حوزه امنیتی مورد توجه ویژه قرارگیرد.

 

محمدیان تصریح کرد: سالانه بین ۹۰ تا ۱۳۰ هزار نفر مهاجر وارد استان البرز می شود که البرز حساسیت های خاص خود را دارد.

 

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اگر چه کمبود امکانات در بخش انتظامی البرز داریم اما این کمبود با همدلی و هم افزایی سایر نیروهای مسلح پر شده است .

 

محمدیان ، به اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرم اشاره کرد و بیان داشت : سال گذشته پلیس البرز نزدیک به ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار خدمات و ماموریت انجام داده است.

 

در این آیین از خدمات چهارساله فرج الله افشار قدردانی و ایرج عباسی به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز معرفی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *