امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار اسلامشهر:

بسیجیان در راه حفظ دستاوردهای نظام جانفشانی کرده اند

اسلامشهر- ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در جامعه امروز و خدمات ارزنده این نهاد مردمی گفت: بسیجیان در راه حفظ دستاوردهای نظام جانفشانی کرده و در رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده اند.
کد خبر: 5415
زمان انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ بعد از ظهر -
66 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – براساس اعلام روز دوشنبه مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، همایش مجمع عالی بسیج شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار این شهرستان در سالن همایش شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

 

همزمان با هفته بسیج، همایش مجمع عالی بسیجیان شهرستان اسلامشهر با حضور هادی ایلکا فرمانده سپاه اسلامشهر، حجت‌الاسلام محمد نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و سایر مسئولان و بسیجیان غیور شهرستان برگزار شد.

 

حسین حبیبی در جمع بسیجیان شهرستان اسلامشهر در این همایش اظهار داشت: جملات کلیدی که در بیانات حضرت امام خمینی (ره) که مبدع و ایجادکننده بسیج در کشور است و مقام معظم رهبری، جملات بسیار تکان‌دهنده و یادگاری ویژه‌ای است که حتماً باید در ایام هفته بسیج باید به آن توجه شود.

 

وی با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در جامعه امروز و خدمات ارزنده این نهاد مردمی گفت: بسیج در همه موضوعات مختلفی که در راه حفظ دستاوردهای نظام و رفع مشکلات مردم ارتباط پیدا می کند، وارد شده و همواره تلاش کرده و خدماتی را انجام داده و نقش بسزایی ایفا کرده، حتی در این راه جان و مال خود را هم نثار می کند.

 

در پایان این نشست، ضمن ارائه دو طرح و ایده نخبگان بسیجی در زمینه های اجتماعی و فرهنگی، از بسیجیان فعال و نمونه شهرستان اسلامشهر تجلیل شد.

 

اسلامشهر با حدود ۶۰۰ هزار نفر جنعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *