امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
دادستان مرکز گیلان:

فوت «یاسین جمال زاده» در اثر شلیک ماموران انتظامی یا امنیتی نبود

رشت – ابتکارآنلاین: دادستان مرکز گیلان با اشاره به اینکه فوت یاسین جمال زاده در اثر شلیک ماموران انتظامی یا امنیتی نبوده است، گفت: در محدوده وقوع این حادثه هیچ مامور امنیتی و انتظامی مستقر نبوده است.
کد خبر: 5420
زمان انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ بعد از ظهر -
1341 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سید مهدی فلاح میری در خصوص فوت یاسین جمال‌زاده در اغتشاشات اخیر در رضوانشهر استان گیلان با اشاره به پروژه کشته سازی شبکه‌های معاند، اظهار کرد: مطابق تحقیقات به عمل آمده و بررسی گزارش‌های نهادهای انتظامی و امنیتی فوت یاسین جمال‌زاده در اثر شلیک مأموران انتظامی و یا مأموران حافظ امنیت نبوده است.

فلاح میری تصریح کرد: مطابق پروتکل اعلام شده هیچیک از مأموران حاضر در صحنه هیچ سلاح جنگی به همراه نداشته‌اند.

وی تصریح کرد: در محدوه‌ای که این اتفاق ناگوار رخ داده هیچ مأمور انتظامی و یا مأمور حافظ امنیت مستقر نبوده و عامل شلیک گلوله به یاسین جمال‌زاده فعلاً مشخص نیست.

فلاح میری ادامه داد: دستگاه قضائی از لحظات اولیه بروز این اتفاق پرونده تشکیل داده و تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و علت این مرگ مشکوک را مورد بررسی قرار داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان همچنین عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای شناسایی عامل شلیک به یاسین جمالزاده به کار بسته‌ایم و در حال انجام تحقیقات هستیم.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *