امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳

کشف ۲۰ میلیاردی کالای قاچاق از انباری در شهریار

شهریار – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: انبار دپوی کالای قاچاق سازمان یافته در صباشهر شهرستان شهریار شناسایی و ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
کد خبر: 5469
زمان انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ بعد از ظهر -
53 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار کیوان ظهیری در این باره گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با انجام کار اطلاعاتی، متوجه فعالیت تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای شدند که به صورت شبکه ای و سازمان یافته با اجاره انباری در صباشهر شهریار در امر دپوی کالای قاچاق فعالیت دارند.

 

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که قاچاقچیان انواع کالاها را از استان های جنوبی از جمله بوشهر و هرمزگان ابتدا به لرستان و سپس با چند دستگاه خودروی سواری تیزرو از مسیر اتوبان ساوه – تهران به انباری اعلامی منتقل می کردند؛ در نهایت پس از دپوی کالا در محل، با خودروهای باری به بازار تهران قاچاق می کردند.

 

این مسئول اضافه کرد: پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت محل و مسیر های تردد خودروها، سرانجام ۲ دستگاه خودروی سواری از جمله یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور اتوبان ساوه به تهران شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت و به محض ورود آنها به انبار دپوی کالای قاچاق با هماهنگی مقام قضایی، خودروها توقیف شدند.

 

سردار ظهیری ادامه داد: در ادامه عملیات پلیس، مالک انباری و ۲ راننده خودرو دستگیر شدند و در بازرسی از داخل انبار و خودروها، ۱۵ هزار و۵۰۰ قلم انواع لوازم سیسمونی، ۴۶۸ قلم انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، ۱۴۴ قلم انواع لوازم آشپزخانه و مقداری غذای حیوانات ساخت کشور چین و فاقد اسناد و مدارک قانونی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۲۰میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: کالاهای مکشوفه به همراه خودروهای توقیفی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و برای متهمان، پرونده قضائی تشکیل و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *