امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی؛

تلاش بی نتیجه دشمنان برای راه اندازی جنگ داخلی در ایران

سیستان و بلوچستان – ابتکارآنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از تلاش بی نتیجه دشمنان برای راه اندازی جنگ داخلی در ایران خبر داد.
کد خبر: 5543
زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ بعد از ظهر -
85 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – دکتر سید حسین نقوی حسینی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با پیچیده‌ترین شیوه های جنگ نرم وارد کارزار مبارزه شده‌اند، نیت دشمنان ایجاد جنگ داخلی در کشور است.

نماینده مردم شریف شهرستان ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای بی اعتبار سازی و اعتماد زدایی بوسیله مردم از انقلاب اسلامی ایران بکار گرفته‌اند و با صرف هزینه‌های گزاف و بکارگیری تمام قدرت رسانه‌ای خود می‌خواهند ناامنی و بی ثباتی را در کشور ترویج دهند.

وی ادامه داد: مردم باید هوشیار و آگاه باشند و بدانند که نباید فریب دشمن را بخورند ودر این دام گرفتار نشوند.

وی در توصیه‌ای به دانشجویان گفت: دانشجویان ما باید هوشیارتر از گذشته باشند و در منجلاب برخی هیجانات کاذب غرق نشوند.

دکتر نقوی در ادامه با اشاره به پیشگامی دولت در مبارزه با فساد گفت: دولت با همه توان و قدرت خود پای کار است مبارزه با رانت و فساد از اولویت های دولت است و دراین خصوص هیچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه محیط تضارب آراء و حاکمیت منطق است گفت: نه فضای دیکتاتوری، بسته و سرشار از خفقان و نه فضای احساسی، سرشار از هیجان و فاقد منطق کمکی به توسعه دانشجو و دانشگاه نخواهد کرد.

دکتر حبیب غزنوی، در مراسم بزرگداشت روز دانشجو گفت: بیش از هر زمان دیگر به فضای سومی که امکان برگزاری مناظرات و بحث های آزاد علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را برای دانشگاهیان فراهم کند نیاز داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه به همت دبیرخانه هم اندیشی اعضا هیئت علمی این فضای سوم تا حدود ز یادی برای اساتید و مدرسان دانشگاه فراهم شده اما هنوز در محیط های دانشجویی این مرحله را تجربه نکرده ایم.

وی تصریح کرد: هر کس موظف است علاوه بر احترام به خود و دیگران، مسئولیت اقدامات و سخنان خود را بپذیرد و اگر بتوانیم این فرهنگ را در محیط های دانشگاهی نهادینه کنیم موفق خواهیم شد.

قابل ذکر است در مراسم روز دانشجو، تعدادی از دانشجویان شرکت کننده در مراسم روز دانشجو در ادامه سخنرانی های رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دکتر سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شریف شهرستان ورامین در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی سؤالاتی را مطرح کردند.

مسایل و مشکلات صنفی دانشجو یان، علل وقوع حوادث اخیر زاهدان، نقد عملکرد دولت در زمینه انتخاب وزرا و مدیران ارشد، پرسشی در زمینه رد و تایید صلاحیت ها، روند قانونی پیگیری کوتاهی های مسئولین و موضوع برجام از جمله مهمترین موارد مطرح شده از سوی دانشجویان بود.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *