امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه پیام نور پردیس:

دانشجو لنگر گاهی برای آرامش است

پردیس – ابتکارآنلاین: رئیس دانشگاه پیام نور پردیس گفت: اعتراض، بیان درخواست، نقده سازنده و مستمر در محیط دانشگاه یکی از مشخصه‌های دانشجویان است و برخلاف نظر رسانه‌های معاند نقد سازنده ارتباطی با اغتشاشات ندارد.
کد خبر: 5532
زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ بعد از ظهر -
47 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مسعود توفیقی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری نشست فرماندار شهرستان پردیس با اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور این شهرستان به خبرنگاران اظهار داشت: دانش افزایی معرفتی را ایجاد می کند که نوع نگاه دانشجو به مباحث مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی را بر مدار بحث دانش و علم قرار می دهد.

 

وی ادامه داد: دانشجو با توانایی و تخصصی که دارد آرامش را به جامعه تزریق می کند و به تعبیری می توان گفت دانشجو لنگر گاهی برای آرامش است که در جامعه ساری و جاری می شود.

 

رئیس دانشگاه پیام نور شهر پردیس ضمن تبریک روز دانشجو، ادامه داد: دانشگاه‌ها مهد توسعه دانش و معرفت و اعتلای مباحث دانشی و ثروت افزایی از طریق دانش و علم در کشور ما هستند.

 

رشته مدیریت نوآوری و فناوری در دانشگاه پیام نور ایجاد می شود

 

توفیقی خاطرنشان کرد: ایجاد یک رشته بین رشته ای در حوزه فناوری ها با توجه به اینکه اساتید متخصص در حوزه مدیریت منابع انسانی ، بازرگانی، فناوری اطلاعات و مهندسی صنایع را در اختیار داریم ایجاد رشته جدید نوآوری فناوری در شورای تخصصی در مرکز دانشگاهی به تصویب رسیده است.

 

۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ سه دانشجو به نام احمد قندچی، آذر (مهدی) شریعت‌رضوی و مصطفی بزرگ‌ نیا در دانشکده فنی دانشگاه تهران و حین اعتراض دانشجویی نسبت به برقراری مجدد روابط ایران با انگلیس و ورود قریب الوقوع ریچارد نیکسون معاون وقت رئیس جمهور آمریکا به ایران به ضرب گلوله نظامیان رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

فردای آن روز، ریچارد نیکسون به تهران آمد و در حضور دهها سرباز در دانشگاه تهران دکترای افتخاری حقوق را دریافت کرد که نوعی بی اعتنایی و دهن کجی شاه به اعتراضات دانشجویان محسوب می شد.

 

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *