امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازدید از طرح یکهزار و ۴۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن در پرند

رباط کریم – ابتکارآنلاین: آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه از طرح یکهزار و ۴۶۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر پرند بازدید کرد.
کد خبر: 5559
زمان انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ قبل از ظهر -
56 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه بازدیدهایش از طرح های در حال احداث شهرستان رباط کریم از پروژه یکهزار و ۴۶۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند بازدید کرد و در جریان مراحل ساخت و آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.

این طرح از جمله پروژه‌های گام اول طرح نهضت ملی مسکن است که در تابستان سال ۱۴۰۱ احداث آن آغاز شده و در ۲ بخش ۸۹۰ و ۵۷۰ واحدی در دست احداث است.

رئیس جمهور ضمن ابراز رضایت از میزان پیشرفت بخش اول این پروژه گفت: با رونق تولید و ساخت مسکن، علاوه بر رفع نیاز مردم بسیاری از بخش‌های مختلف صنعتی نیز رونق خواهند گرفت و موجب افزایش اشتغالزایی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی، معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان رباط کریم در این سفر رئیس جمهور را همراهی می کنند.

آیت الله دکتر رئیسی در این سفر یکروزه ضمن بازدید میدانی از شهر پرند از طرح های نیمه تمام و رو به پایان از جمله پروژه قطار شهری مترو ، تصفیه خانه و فاضلاب شهری و طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند ، در جریان پیشرفت فیزیکی طرح های نیمه کاره شهرستان قرار می گیرد.

دیگر برنامه های آیت‌الله رئیسی در شهرستان رباط‌کریم نشست در شورای اداری و دیدار عمومی با اقشار مردم در مصلای حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان است.

رئیس‌جمهور پیش از این، با مردم‌ شهرستان های اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، شهر قدس، ملارد، شهریار، ورامین، قرچک و پیشوا دیدار و تصمیم ومصوبات خوبی را برای شهرستان های استان تهران گرفت.

شهرستان رباط کریم با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر با سه شهر پرند، رباط‌کریم و نصیرشهر در جنوب غربی استان تهران قرار دارد و یکی از قطب های صنعتی استان تهران است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *