امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشرفت متروی اسلامشهر به حدود ۲۴ درصد رسید

اسلامشهر - ابتکارآنلاین: پیشرفت ایستگاه متروی میدان نماز اسلامشهر به عنوان نخستین ایستگاه متروی این شهر در جنوب غرب تهران به حدود ۲۴ درصد رسید.
کد خبر: 5655
زمان انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ قبل از ظهر -
57 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – تکمیل زنجیره متروی اسلامشهر و اتصال ایستگاه میدان نماز به خط سه متروی تهران یعنی ایستگاه آزادگان در بهبود حمل و نقل مردم اهمیت دارد و از این رو دوم بهمن ۱۴۰۰ عملیات اجرایی ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر آغاز شد.

به گفته حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر، با احداث متروی این شهر طبق برآوردی که صورت گرفته روزانه بیش از ۱۱۰ هزار نفر از مردم این شهرستان، بهارستان و رباط کریم از این خط استفاده خواهند کرد و باید احداث مترو اسلامشهر را باید طرح متروی جنوب غرب استان تهران بنامیم.

از ابتدای آغاز عملیات اجرایی ایستگاه میدان نماز به عنوان نخستین و پیش قراول مترو جنوب غرب تهران، همواره کار با جدیتی خاصی انجام شده است اما نقطه عطف ماجرا را باید در سفر ابتدای آذر آیت الله رئیسی به اسلامشهر و بازدید وی از این پروژه دانست.

رئیس جمهور در آن بازدید با توضیحات مسئولان شهری در جریان امور مربوط به آن قرار گرفت و حتی با تعدادی از کارگران این طرح به گفت وگوی چهره به چهره پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

او در این بازدید دستورات لازم را برای تسریع در ساخت این ایستگاه صادر کرد و بعد از آن سفر، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر به ایرنا گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به شهرستان های استان تهران یکهزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح های مهم و زیر ساختی اسلامشهر اختصاص یافته است.

حالا اما از اسلامشهر خبر می رسد که پیشرفت ایستگاه متروی میدان نماز به حدود ۲۴ درصد رسیده و طی ۱۱ تا ۱۷ آذر ۰.۶۰ درصد فقط طی یک هفته پیشرفت حاصل شده است.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *