امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
استاندار سمنان تاکید کرد:

ورود بسیج جامعه مهندسین به پروژه های کوچک روستایی

سمنان – ابتکارآنلاین: استاندار سمنان بر لزوم توجه به ویلاسازی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مستعد تاکید کرد و گفت : پیوست فرهنگی از ضروریات طرح نهضت ملی مسکن است و باید در سطح استان احداث مسکن در قالب نهضت ملی مسکن به همراه پیوست فرهنگی به مرحله اجرا درآید.
کد خبر: 5794
زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ بعد از ظهر -
77 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: بحث ویلاسازی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که امکان آن وجود دارد، اجرایی شود.

وی تاکید کرد: مباحث و موارد مرتبط با نهضت ملی مسکن استان از طریق مرکز به صورت هفتگی در راستای رسیدگی و تسریع در امور پیگیری شود.

هاشمی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی عضو شورای مسکن، بررسی و رسیدگی به موارد و مباحث پیرامون اجرا و ساخت در طرح نهضت ملی مسکن را در راستای تسهیل در امور مردم در دستور کار قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: بانک‌های عامل استان در اجرای هرچه بهتر طرح نهضت ملی مسکن به‌ویژه در قالب خودمالکی و بافت فرسوده همکاری مطلوبی داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: اولویت کاری و وظیفه ذاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین مسکن برای روستائیان است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان باید در این مهم به صورت جدی ورود کند.

همچنین حمیدی معاون هماهنگی امو عمرانی استاندار سمنان در نشست بسیج جامعه مهندسین این استان با بیان اینکه خدمت رسانی، ایثارگری و مردمی بودن سه شاخص بسیج است گفت: ورود بسیج جامعه مهندسین به پروژه های کوچک در روستاها ضروری است.

وی ادامه داد: فعالیت کانون‌های بسیج جامعه مهندسین در پروژه‌های کوچک روستاها با اعتبارات کم و با پیگیری‌های ایثارگرانه بسیج مهندسین محقق می‌شود.

معاون استاندار بر ضرورت همکاری و آموزش به دهیاران و شوراهای روستایی توسط بسیج جامعه مهندسین تاکید و اظهار کرد: باید توسعه فرهنگ و ارزش های اسلامی و ترویج تفکر بسیجی در عموم فعالیت های مهندسین توجه شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *