امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهندس قاسمی به‌عنوان یک چهره ملی، تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود

بوشهر – ابتکارآنلاین: مراسم یادبود سردار رستم قاسمی با حضور جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار بوشهر برگزار شد.
کد خبر: 5763
زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹ قبل از ظهر -
77 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه شامگاه سه‌شنبه ۲۲ آذر در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام صداقت، جهاد، اخلاق، بزرگواری، برادری، محبت، عبادت و بندگی در راه خدا، مردم‌داری و مردم‌یاری را به جهانیان معرفی کرد، گفت: در این راستا دشمنان به مقابله با انقلاب برخاستند و در مقابل، مجاهدان راه خدا نیز برای رضایت خدا به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کمک کردند.

سردار محمدرضا فلاحی‌زاده با اشاره به نقش مهم سردار رستم قاسمی در عرصه‌های انقلاب تصریح کرد: سردار مهندس رستم قاسمی برای رضای خدا، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به کمک امام خمینی(ره) آمد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز برای خدا و در جهت اطاعت از فرمان ولی خدا، در جبهه‌ها به مصاف دشمنان خدا رفت و در عملیات‌های مختلف از جمله عملیات والفجر۸ شرکت کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: سردار رستم قاسمی به‌عنوان سرباز ولی فقیه و سردار سازندگی با استفاده از توان داخلی، طرح‌های بزرگی را انجام داد و طرح‌های دفاعی جزایر و سواحل را مستحکم کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سردار قاسمی برای رضایت خدا در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) مشغول به کار شد و در این مدت توانست سدهای مختلف و پروژه‌های مختلف راهسازی، نفتی و پتروشیمی را به انجام برساند.

سردار فلاحی‌زاده افزود: مهندس رستم قاسمی در زمان مسئولیت در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) توانست یک چشم‌انداز و نقشه راه جدید برای این قرارگاه ترسیم کند.

وی اضافه کرد: مهندس قاسمی به‌عنوان یک چهره ملی، تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود به‌طوری که در زمان زندگی‌اش در ۳ هزار و ۵۰۰ پروژه اقتصادی و عمرانی حضور داشت و در آن به فعالیت می‌پرداخت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در بخشی از سخنانش به حضور سردار قاسمی در جبهه‌های مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: سردار مهندس قاسمی، یار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و در جبهه‌های دمشق، حلب و بوکمال حضور فعال داشت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *