امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد؛

۱۱ محصول فنارو در استان مرکزی رونمایی شد

اراک – ابتکارآنلاین: معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از سرمایه ۳ هزار میلیارد تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: یکی از اهداف این صندوق توسعه کسب و کارها است.
کد خبر: 5825
زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ بعد از ظهر -
79 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سیاوش ملکی‌فر در نشست معرفی خدمات مالی و اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی در پارک علم و فناوری استان مرکزی با بیان اینکه این صندوق علاوه بر ارائه تسهیلات، به توسعه کسب و کار هم کمک می‌کند، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی برای کمک به تجاری سازی، نوآوری، اختراعات، شکوفایی و کاربردی کردن دانش فنی از طریق تسهیلات تأسیس شد.

وی با اشاره به سرمایه سه هزار میلیارد تومانی این صندوق افزود: مأموریت این صندوق تأمین مالی اکوسیستم فناوری و نوآوری است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه این صندوق مربوط به معاونت علمی نیست و مستقیم وابسته به نهاد ریاست جمهوری است، افزود: فعالیت‌های اصلی این صندوق شامل ارائه تسهیلات، ضمانت نامه، سرمایه‌گذاری و توانمندسازی است و قید دانش بنیانی ندارد و غیر دولتی است.

ملکی گفت: مقرر شده بود دولت سالانه نیم درصد بودجه عمومی و ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به این صندوق اختصاص دهد که البته هنوز سه هزار میلیارد به صورت کامل اختصاص نیافته است.

وی افزود: این صندوق از آذر ۹۷ به بعد ۶ هزار و ۴۹۸ فقره قرارداد منعقد کرده و پارسال ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از فعالیت ۶۹ صندوق پژوهش و فناوری در ۳۰ استان کشور خبر داد.

«محمدعلی داستان» رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی هم با بیان اینکه این پارک پس از چند سال وقفه به عنوان دهمین پارک علم و فناوری عضو IAPS شده گفت: در هفته پژوهش اقدامات متعددی از جمله برگزاری نمایشگاه و مکاتبه با بیش از ۱۵۰ ارگان و رونمایی از ۱۱ محصول فناور در استان انجام شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *