امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوخت گیری پیکان برای متوقف کردن طلایی پوشان

شاگردان مجتبی حسینی بعد از توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حالا برای یک مسابقه سخت دیگر آماده می شوند.
کد خبر: 5869
زمان انتشار: ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ بعد از ظهر -
85 بازدید

پیکان به عنوان جوان ترین تیم لیگ برتر در این فصل اگرچه بدشانسی هایی را متحمل شده اما یک آمار خوب دارد که کمتر تیمی به آن دست پیدا کرده است؛ توقف مدعیان قهرمانی.

خودروسازان لیگ برتر که در هفته سیزدهم موفق شدند با تساوی بدون گل پرسپولیس صدرنشین را متوقف کنند و یک امتیاز باارزش را از سرخپوشان بگیرند، در این فصل مقابل استقلال نیز نتیجه مشابهی گرفته بودند. آنها در هفته پنجم لیگ برتر مقابل استقلال دیگر مدعی قهرمانی در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند تا نشان بدهند می توانند گریبان هر تیمی را در لیگ برتر بگیرند.

در چنین فضایی پیکانی ها حالا در هفته چهاردهم یکی دیگر از مدعیان قهرمانی را پیش رو دارند؛ آنها روز شنبه باید در کرج از سپاهان اصفهان پذیرایی کنند. مسابقه ای که برای پیکان بسیار سخت است اما آنها بی شک حریف دست و پا بسته ای برای ژوزه مورایس و شاگردانش نیستند.

پیکانی ها بعد از دیدار با پرسپولیس یکروز استراحت کردند و از روز گذشته تمرینات خود را برای بازی با سپاهان استارت زدند. آنها با انگیزه بالا زیر نظر مجتبی حسینی خود را آماده مسابقه شنبه می کنند و امیدوارند مقابل سومین مدعی قهرمانی نیز نتیجه مطلوبی کسب کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *