امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساپینتو در فکر خانه تکانی

ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با مس رفسنجان به شدت از عملکرد شاگردانش در این بازی ناراضی بود و در کنفرانس خبری هم علیه شاگردانش مصاحبه کرد.
کد خبر: 5879
زمان انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ بعد از ظهر -
87 بازدید

نه به این دلیل که داور در دقایق ابتدایی بازی یک پنالتی مسلم به سود استقلال را نادیده گرفت و نه به این خاطر که شاگردانش در این بازی موقعیت های خوبی را هدر دادند چرا که این موضوع در بازی های گذشته هم مشهود بود. به این خاطر که تیم استقلال در این بازی موقعیت های بی شماری به حریف داد تا جایی که مس با هدایت محمد ربیعی اگر قدردان موقعیت ها بود، می توانست برنده از زمین خارج شود. ریکاردو ساپینتو در این باره گفته بود؛ در مصاف با مس به اندازه ۱۳ بازی گذشته به حریف موقعیت دادیم.

اما ۲۴ ساعت بعد از بازی با مس ریکاردو ساپینتو خیلی زود بازسازی استقلال را شروع کرد. او با باتجربه های تیم از جمله سجاد شهباززاده به صورت خصوصی صحبت کرد  و از تک تک بزرگان استقلال خواست به او در تغییر وضعیت تیم کمک کنند. البته چاره ای هم نیست. بازی های لیگ برتر بدون وقفه دنبال می شود و بلافاصله بعد از پایان دور رفت بازی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور برگزار می شود و بعد از آن هم شاهد شروع دور برگشت بازی های لیگ برتر خواهیم بود.

استقلال تا بازی با نساجی در سوپر جام ارایه گر فوتبال خوبی در برابر حریف بود و حتی بر اساس داده های سایت های آنالیز بهترین تیم در ایجاد موقعیت بود اما بعد از تعطیلات از آن تیم خوب همیشگی فاصله گرفت و کمی خوش شانس بود که در مصاف با مس بازنده نشد. البته که مصدومیت ها و محرومیت های متوالی هم در کیفیت استقلال تاثیر گذار بود و اینروزها ریکاردو ساپینتو می کوشد استقلال را از نو بازسازی کند و تیمش در هفته پایانی دور رفت در لیگ برتر در برابر تراکتور ارایه گر بازی خوبی باشد و با برد کار را تمام کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *