امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

روز سخت مس در تقابل با نفتی‌ها

لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی فردا دوشنبه به میزبانی سالن خانه تکواندو پیگیری می شود که صدرنشین برای تثبیت جایگاه خود باید از سد مس کرمان عبور کند.
کد خبر: 6072
زمان انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ بعد از ظهر -
87 بازدید

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته‌های هشتم و نهم این مسابقات ۱۲ دیدار برگزار خواهد شد که در مهمترین دیدار این هفته دو تیم پالایش نفت آبادان و مس کرمان مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

نفتی‌ها در بهترین فصل حضور خود در لیگ برتر تا اینجای کار عملکرد فوق العاده ای داشته و برای تثبیت صدرنشینی به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارند. در مقابل مس کرمان هم برای کم کردن فاصله امتیازات با ۳ تیم مدعی بالای جدول نیاز به پیروزی در این دیدار دارد. مسی‌ها بعد از این دیدار باید با تیم جوان اما سرسخت زاگرس جنوبی و شاگردان بهزاد خداداد پیکار کنند که به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد.

مس سونگون ورزقان، تیم دوم جدول به دیدار لوازم خانگی کن می‌رود. تقابل بازیکنان باتجربه مس سونگون ورزقان در برابر تکواندوکاران جوان لوازم خانگی کن دیدنی خواهد بود. شهرداری ورامین هم که هفته گذشته با شکست برابر مس سونگون ورزقان صدر جدول را از دست داد در تقابل با «دمنده» و «سلدوز» به فکر بالا بردن تفاضل برد انفرادی خود است تا در هفته‌های پایانی و تساوی امتیازات، شرایط بهتری نسبت به رقبا داشته باشد.

در جدول رده بندی تا پایان بازی‌های هفته هفتم، پالایش نفت آبادان با ۲۱ امتیاز صدرنشین است. مس سونگون ورزقان با ۱۸ امتیاز و تفاضل ۳۰ در مکان دوم جدول ایستاده است و شهرداری ورامین با همین تعداد امتیاز و تفاضل ۲۸ خانه سوم جدول را به خود اختصاص داد. مس کرمان با ۱۶، دانشگاه آزاد با ۱۳، لوازم خانگی کن با ۱۲، زاگرس جنوبی با ۹، دمنده، پاس و سلدوز هم با ۶ امتیاز مکان‌های بعدی جدول را در اختیار دارند.

برنامه دیدارهای هفته هشتم:

پاس – یزدان

زاگرس جنوبی -سلدوز آذربایجان غربی

مس سونگون ورزقان – لوازم خانگی کن

دانشگاه آزاد اسلامی – فرمانیه

باشگاه دمنده – شهرداری ورامین

برنامه دیدارهای هفته نهم:

زاگرس جنوبی – مس کرمان

لوازم خانگی کن – یزدان

دانشگاه آزاد اسلامی – شرکت پالایش نفت آبادان

مس سونگون ورزقان – فرمانیه

سلدوز آذربایجان غربی – شهرداری ورامین

پاس – باشگاه دمنده

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *