امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

ولایت و مرجعیت خط قرمز مردم دیندار ایران اسلامی است

تهران- ابتکارآنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم انقلابی تهران پس از اقامه نماز جمعه اهانت به مرجعیت و مقدسات را محکوم خواهند کرد.
کد خبر: 6121
زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ بعد از ظهر -
56 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اقدام موهن و زشت نشریه فرانسوی در اهانت به مقام شامخ مرجعیت و مقدسات، مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران پس از اقامه نماز جمعه این اقدام سخیف را محکوم خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام این مطلب گفت: این اولین بار نیست که مقدسات اسلامی توسط این نشریه موهن و با حمایت دولت فرانسه مورد اهانت قرار می‌گیرد.

محمودی افزود: ولایت و مرجعیت خط قرمز مردم دیندار و ولایتمدار ایران اسلامی است که مردم ما هرگز اهانت به این جایگاه را برنمی تابند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تشکر از گروه‌ها و تشکل‌هایی که با اعلام موضع صریح این رفتار سخیف را محکوم کردند، گفت: مردم انقلابی تهران پس از اقامه نماز جمعه در مصلای حضرت امام خمینی (ره) هم زمان با میلاد مبارک حضرت زهرا (س) و سالگرد ولادت حضرت امام خمینی (ره) با تظاهرات و سردادن شعارهای کوبنده خشم انقلابی و انزجار خود را از سیاست‌های مزورانه دولت فرانسه و سایر هم پیمانان اروپایی و آمریکایی او اعلام کرده و وفاداری خود به اسلام، ولایت و مرجعیت را به نمایش خواهند گذاشت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *