امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون قرارگاه جهاد سازندگی سپاه:

مسئولان به وظایف خود در قبال عشایر عمل کنند

گرگان- ابتکارآنلاین: معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه عشایر پاسدار دین و انقلاب هستند، گفت: مسئولان به وظایف خود در قبال عشایر عمل کنند.
کد خبر: 6243
زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ قبل از ظهر -
84 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سردار ضیاالدین حزنی پیش از ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از شبانان و گله داران عشایر گلستان اظهارکرد: عشایر در ۲۹ استان پراکنده بوده و قم و قزوین کمترین میزان عشایر را دارا هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه افزود: این همایش تا کنون در ۱۷ استان برگزار شده و امروز در استان گلستان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: یکی از اهداف این همایش آشنایی عشایر با مسئولان شهرستانی و استانی برای رفع مشکلاتشان است.

حزنی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این همایش تأمین امنیت پایدار برای عشایر، ارائه آموزش‌های نوین، ایجاد تحرک و نشاط و نمایش شکوه و کارآمدی نظام است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه عشایر هم پاسدار دین و انقلاب و هم مرزبان میهن اسلامی ما هستند، گفت: همه مسئولان اگر وظایف خود را در قبال عشایر انجام دهند، خیلی از امورات پیش خواهد رفت.

وی اضافه کرد: پایین بودن سطح بهداشت، نبود روحانی مبلغ و حل و فصل مسائل دینی، پایین بودن سطح درآمد از جمله مشکلات عشایر کشور است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *