امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

جبهه مقاومت اسلامی مرز ندارد

کرمان – ابتکارآنلاین: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جبهه مقاومت اسلامی مرز ندارد و قدرت نظام اسلامی در ۴۴ سال گذشته روز به روز بیشتر و اختلاف در جبهه دشمنان بیشتر شده است.
کد خبر: 6372
زمان انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ بعد از ظهر -
62 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سردار علی فدوی عصر چهارشنبه در همایش جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت و یادواره شهید محمد علی الله دادی در سیرجان افزود: دشمنان ما ۴۴ سال علیه ما ایستادند، اما شکست خوردند و وقتی با شکست‌های زیادی مواجه شدند، نمی‌توانند حرکتی کنند و فقط حرف می‌زنند.

وی تاکید کرد: بدخواهان و دشمنان کشور هیچ قدرتی برای اقدام علیه ما ندارند، پس نباید انتظار داشته باشیم که حرف هم نزنند، آنان خبیث هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی از رویش‌های جدید مقاومت اسلامی در کرانه باختری و تاثیر آن بر آینده فلسطین می ترسند و مطمئن باشند جبهه باطل از بین رفتنی است و هر چه طول بکشد، از بین رفتنی بودن این جبهه، هویداتر می‌شود.

وی با اشاره به نظارت جهان بر روند رو به ضعف جبهه باطل در رژیم صهیونیستی ادامه دهد: این ضعف ناشی از این است که مردم و افرادی که در جبهه حق تکلیف دارند، بیش از گذشته به تکالیف شان عمل می‌کنند و بارها این تکالیف تبیین شده است.

سردار فدوی گفت: در سال‌های اخیر هم در داخل و هم در خارج از فلسطین، دل‌های زیادی معطوف به انجام تکالیف بوده و به همین علت شاهد دستاوردهای بزرگی در این عرصه هستیم.

وی افزود: سال‌های طولانی در کرانه باختری، خبری نبود، اما اکنون جوانان فلسطینی در این منطقه، باعث زمین گیر شدن دو سوم ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی شدند. این امر ناشی از وعده خداوند است که اگر در جبهه حق گام بگذارید، کمک می‌کند و بهترین نتایج را رقم می‌زند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: از روزی که مقام معظم رهبری فرمودند کرانه باختری باید مسلح شود چیزی نگذشته است و اکنون ببینید که جوانان این منطقه، چقدر عالی عمل می‌کنند.

وی اظهار داشت: باید این واقعیت را هم در نظر بگیریم که، چون این‌ها بر مدار باطل قرار دارند در درون خود به وحدت نمی‌رسند، چنانکه با گذشت پنج سال نمی‌توانند دولت تشکیل دهند و وقتی هم تشکیل می‌دهند، ناپایدار است.

سردار فدوی برگزاری تظاهرات بیش از صد هزار نفره در تل آویو و حیفا را تحولاتی بزرگ دانست و افزود: این تحولات درحالی است که پشتیبانی شیطان بزرگ و همه شیاطین عالم از این رژیم اشغالگر نه‌تنها کم نشده، حتی بیشتر هم شده اما نتایجی که به دست می‌آورند ضعیف است به نحوی که حتی توانایی تشکیل دولت ندارند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید الله دادی از این شهید بلوار به عنوان الگوی جبهه مقاومت یاد کرد.

فرمانده سپاه استان کرمان نیز در این‌ همایش گفت: رزمندگان مدافع حرم و همرزمان حاج قاسم سلیمانی محور وحدت جبهه مقاومت بودند و هستند، دشمنان بدانند هرگز نمی توانند به اهداف شوم خودشان در تضعیف نظام اسلامی دست یابند .

سردار محمد علی نظری افزود: شهید الله دادی در دوره دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشت و قدرت فرماندهی و رشادت این رزمنده به خارج مرزها رسید، تا اسلام و نظام اسلامی مقتدر بماند.

وی تصریح کرد: شهید الله دادی ترجیح داد در جبهه مقاومت و در خط مقدم مبارزه با اسرائیل و آمریکا باشد و در دفاع از حریم ولایت به شهادت برسد.

همایش جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت و یادواره شهید محمد علی الله دادی عصر امروز در حسینیه امام خمینی سیرجان با حضور استاندار کرمان، اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا برگزار شد.

این‌ مراسم با اجرای برنامه های فرهنگی،مرثیه سرایی مداحان و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم همراه بود.

سردار شهید محمدعلی الله‌ دادی سال ۱۳۴۱ در روستای پاریز از توابع شهرستان سیرجان به دنیا آمد و در دوران دفاع مقدس در لشکر ۴۱ لشکر ثارالله به عضویت در تیپ ادوات درآمد.

این سردار رشید سپاه اسلام پس از عمری مجاهدت در تاریخ ۲۸ دی سال ۹۳ در حالی که برای بازدید از استان قُنیطره سوریه عازم این منطقه بود، مورد حمله بالگردهای توپدار رژیم صهیونیستی واقع شد و به همراه جمعی از اعضای حزب الله لبنان به شهادت رسید.

شهرستان سیرجان در فاصله‌ ۱۸۵ کیلومتری غرب مرکز استان قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *