امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
استاندار مازندران:

احداث کمپ های ورزشی و گردشگری در مازندران

ساری- ابتکارآنلاین: استاندار مازندران گفت: احداث کمپ های بزرگ ورزشی و گردشگری حرفه ای برای توسعه ورزش استان لازم است.
کد خبر: 6464
زمان انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ بعد از ظهر -
142 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سید محمود حسینی پور عصر یکشنبه در دیدار با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران با عنوان اینکه با یک برنامه ریزی اساسی به دنبال احداث کمپ‌های بزرگ ورزشی و گردشگری حرفه‌ای برای توسعه ورزش و برگزاری مسابقات مهم ورزشی در استان مازندران هستیم، خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی تقریباً یکی از رشته‌های بزرگ ورزشی است و خانواده این رشته خانواده بزرگی است که این رشته به دلیل ورزشکاران زیادی که دارد که در صورت توجه و سرمایه گذاری لازم می‌تواند اثرگذاری قابل توجهی داشته باشد.

وی با تاکید بر پیوست فرهنگی در این مسابقات، ادامه داد: پیوست فرهنگی اگر برای این رشته ورزشی تعریف شود می‌تواند ملاحظات قابل توجهی داشته باشد و هر چقدر در این رشته تلاش کنیم مخاطب را افزایش دهیم باعث ایجاد امنیت روانی و اجتماعی می‌گردد. چرا که رابطه معناداری بین ورزش و امنیت وجود دارد. لذا هر جامعه‌ای که جاذبه بیشتری در ورزش بتواند ایجاد کند امنیت اجتماعی را می‌تواند افزایش دهد.

این مسئول اضافه کرد: یک سامانه‌ای را می‌بایست ایجاد کنیم تا تمام افرادی که در رشته بدنسازی فعالیت می‌کنند با مشوق‌هایی که اعمال می‌شود در این سامانه عضو شوند تا از امتیازات پیرامون این موضوع بتوانند بهره ببرند که یک مزیت برای فدراسیون بدنسازی، پرورش و اندام محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه فدراسیون بدنسازی و پرورش و اندام با برقرار کردن ارتباط با مردم از طریق این سامانه می‌تواند در عرض ۵ سال آینده رشته پرورش و اندام را به خانه‌های مردم سوق دهد، اظهار کرد: رشته پرورش اندام و بدنسازی می‌تواند سلامت و امنیت اجتماعی آحاد جامعه را تضمین کند و بدون شک جوانانی که به سوی این رشته می آیند، به سمت سایر بزه‌های اجتماعی نمی‌روند و با اجرای این طرح فدراسیون پرورش و اندام به پولدارترین رشته ورزشی تبدیل می‌شود که بی شک موجب ایجاد انگیزه برای ورزشکاران این رشته و سایر جوانان این استان در دورترین نقاط استان می‌شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: از برگزاری مسابقات بدنسازی در سطح استانی و کشوری به صورت ۱۰۰ درصدی حمایت می‌کنیم چرا که موجب نشاط اجتماعی می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *